Beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc4evah

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
67
Hoi,

Ik heb al een tijdje het probleem dat internet een beetje raar doet. Internet zelf lijkt mij niet de oorzaak, maar de beveiliging ervan.
Want als ik window update wil doen, krijg ik geen verbinding, ook msn messenger wil niet gestart worden.

Ik denk niet dat het aan de verbinding en/of router ligt, ook de browser (IE en Firefox) zullen het niet zijn. Dus ik denk laat ik de beveiliging eens bekijken via IE>opties>beveiliging
blijkt dat ie op aangespast niveau staat, dus ik klik op geavanceerd staat er als beveiligingsgraad hoog, terwijl ik zelf altijd met normaal werk.

Ik denk dat verander ik even, maar nu veranderd hij automatisch terug naar hoog :confused: Dat zal dus de reden zijn waarom ik diverse pagina's niet kan openen, maar hoe kan ik de beveiliging weer op normaal krijgen??

Ik werk met XP pro SP2, heb net hitman pro, samen met allerlei anti-spyware programma's verwijderd, omdat ik eerst dacht dat hier de oorzaak lag.

Wie kan mij helpen?

Tim
 
ik ben nog vergeten te melden dat ik gebruik maak van een draadloosnetwerk van linksys, maar andere aangesloten pc's hebben geen last van het probleem.
 
Ik wil niet opdringerig overkomen, maar het is nogal een ernstig probleem, heeft niemand een idee?
 
Dat terugveranderen naar HOOG is het gevolg van Service Pack II.

Dit moet ook.

En met de mededeling
Ik heb al een tijdje het probleem dat internet een beetje raar doet.

kunnen we zo weinig. Wat jij "een beetje raar" noemt kan ik volkomen normaal vinden.
 
Het is inderdaad een beetje vaag omschreven :confused:
Maar mijn ergste probleem is dat de windows update site niet kan worden getoond, exacte error:

[Foutnummer: 0x800B0001]
De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven.

Op die site zelf heb ik al gezocht naar via het foutnummer, maar niks bruikbaars gevonden.
Daarnaast heb ik als ik msn explorer of msn messenger wil openen de melding dat de server niet beschikbaar is of dat mijn internet verbinding niet tot stand kan komen. Dit is hoogst irritant, aangezien ik nogal veel msn. (messenger 7.5)
Verder kan ik tot nu toe wel alle sites normaal weergeven.

Sorry voor de onduidelijke beschrijving,

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan