beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweet

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
hoi mijn oude pc was kapot(moederbord) heb een laptop aangeschaft. en ik heb de harde schijf van mijn oude pc in een externe hdd behuizing gezet en aangesloten op mijn laptop. ik heb hier op deze oude schijf ooit een map via rechtermuisknop, eigenschappen, tabblad algemeen, geavanceerd, inhoud coderen om gegevens te beveiligen gekozen. nu kan ik die gegeven s van de map niet openen, de vinkje probeer ik weer uit te zetten bij alles wordt toegang geweigerd... help aub:confused:

Wat ik lees (bijlage) heb je mischien niet de juiste gebruikersrechten. Met andere woorden; de gebruiker die op de oude pc de boel heeft gecodeert is niet dezelfde die op de nieuwe pc de boel wenst te decoderen. Probeer vanuit dat standpunt verder te denken aan een oplossing.

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    29 KB · Weergaven: 60
ik ben dezelfde gebruiker, heb ook geen wachtwoord ingesteld weet echt niet wat ik doen moet help aub, ik begrijp niet wat in de bijlage staat

ook heb ik geprobeerd om windows op te starten als ik kies voor opstarten met usb hd, maar dan krijg ik een blauwe scherm, ook in de veilige modus en start telkens opnieuw op help aub, zijn familiefotos die ik anders voorgoed kwijt ben....:(

Kopieer eens een gecodeert bestand naar je map [mijn documenten] en probeer het dan nog eens.:confused:

toegan geweigerd............. ik kan niet eens openen, ik heb wel rechtermuisklik, algemeen, geavanceerd, en dan bij details zie ik mij n gebruikersnaam van mijn oude pc met een automatisch gegeven vingerafdruk staat er, alleen die gebruiker kan iemand toegang verlenen, kan ik dit niet omzeilen.....:confused: :( zitten namelijk allemaal geboortefotos van neefjes en nichten en van mijn grootouders op die zin overleden, deze fotos willen we heel graag hebben, maar het lukt niet.........:(

ik heb niets meer op de schijf externe, aleen de map die gedecodeerd is, hoe kan ik deze omzeilen en toch mijn fotos te pakken krijgen??

Extra, mapopties, tabblad weergave, afvinken eenvoudig delen van bestanden gebruiken

de ene knoppix begrijp ik niet en met het photorec haalt die alleen verwijderde oude fotos terug en niet die ene die ik wil:confused: iemand andere oplossing???? ik waardeer jullie hulp echt heel erg al komen we er niet uit, jullie zijn top mensen

sweet zei:
de ene knoppix begrijp ik niet en met het photorec haalt die alleen verwijderde oude fotos terug en niet die ene die ik wil:confused: iemand andere oplossing???? ik waardeer jullie hulp echt heel erg al komen we er niet uit, jullie zijn top mensen

Je hebt toch zelf een de map vesleuteld?:confused: en dan alleen met foto's, ik niet begrijp.
Als er een kant en klare oplossing voor was, dan stond deze er al.:eek:

Je moet die Knoppix cd downloaden, branden op een cd, opstarten ervan en die bestanden overzetten.

ik heb hem versleuteld omdat ik niet wou dat iedereen erop kon komen, maar nu krijg ik via die knoppix ook niets...... is er geen crack hack voor zoiets mijn neefje zegt dat ze dat hier wel zouden moeten weten, help aub jongens ik wil de fotos van mij oma en opa hebben...... ben een meid van 21 en hou zielsveel nog steeds van die mensen ik wil die fotos hebben help aub:confused:

Alle cracks zijn op internet te vinden, die krijg je niet hier.

Maar dat je met Knoppix al zo snel kunt zien dat het niet werkt, knap hoor, downloaden en branden, opstarten en weten hoe het werkt in 14 minuten.:thumb:

knoppix had ik een uur geleden gedownload toen je dat bericht schreef maar ik kan op internet ook geen cracks vinden of iets om dit te omzeilen heb ook in het engels gezocht..... ik heb btw een verbinding van www.alleenvoorfamilies.nl dus snel...:) ik kom er nog steeds niet uit help aub

Zoek maar eens op EFS Data Recovery in een zoekmachine op IE, er zijn wel tools, maar die kosten geld.

kheb gezocht maar niet gelukt, heb met creditcard betaald, maar die programma advanced data recovery zegt private master key not found, dus is het niet te decoderen...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan