beveiligings instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alda

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Berichten
66
Ik vermoed dat ik ergens in de beveiligings instellingen iets heb veranderd, waardoor ik bijv. bij het girotellen steeds de waarschuwingen krijg:

Waarschuwing: de authenticiteit van deze inhoud kan niet worden gecontroleerd. De inhoud is daarom niet vertrouwd. Onderstaand probleem. De handtekening komt niet overeen met de inhoud van het bericht dat is voorzien van de handtekening. Wilt u C:\GIROTEL\GTWIN\Girotel.exe installeren en uitvoeren, ondertekend op een onbekende datum/tijd en gedistribueerd door: Onbekende uitgever

Als ik daarna een keer of 8 of ja heb geklikt, kan ik het programma gebruiken.

Ook bij het internetten ondervind ik problemen, zo kan ik niet meer bij mijn hotmail account komen, kan ook geen nieuwe aanmaken, kan me niet aanmelden bij Postbank voor internetsparen of een nieuwe versie van girotel. Ook Windows Update wordt geweigerd.

Daarom vermoed ik dat ik ergens iets heb aangevinkt waardoor mijn pc bepaalde zaken niet wil vertrouwen.
Wie kan mij helpen?
Ik heb al een aantal beveiligingsopties op standaard gezet.
 
Klik eens op Standaard-instellingen herstellen in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd en klik oke. Wel even daarna de Tijdelijke Internet-bestanden verwijderen (tabblad Algemeen).
 
helaas

Dit heb ik inmiddels geprobeerd, maar het helpt helaas niet.
 
Toch geen vinkjes geplaatst bij deze SSL-opties? (in OE/Extra/Accounts, eigenschappen, tabblad Geavanceerd) of in OE/Extra/Opties, tabblad Beveiliging onderaan vinkje(s) geplaatst, of bij Beveiligigde email iets ingevuld? Zet alle opties in IE/Extra/internet-opties, tabblad Beveiliging op standaard en klik daarbij steeds op oke, verwijder weer tijdelijke internet-bestanden, wis geschiendenis en leeg de cookies-map en de Temp-map. Ook in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud wat zitten rommelen qua Internet-restricties of Certificaten? Bel anders met Girotel en loop de instellingen na, iedereen moest trouwens onlangs nieuwe software installeren, vraag daarnaar.
 
opgelost
Het probleem is opgelost nadat ik IE 6 heb geinstalleerd!
Bedankt voor je hulp
groetjes,
Alda

(via pb)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan