JB'tje
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een bewakingscamera die in staat is om bij bewegingen een foto te nemen en op te sturen naar een FTP server.
De camera komt bij de voordeur (buiten) onder de erker (droog) te hangen en moet ook s’nachts foto’s kunnen nemen (d.m.v. IR leds rondom de camera). De camera hoeft niet te kunnen te bewegen en ook inzoomen is niet nodig.
Een tijdje geleden heb ik hier al naar gezocht, maar kon alleen camera’s vinden van enkele honderden tot duizenden euro’s, met heel hoge resoluties, beweging, optische zoom, etc. wat ik niet nodig vind.
Het budget voor deze camera ligt tussen de 100 en de 200 euro, het lijkt me dat daar wel iets goeds voor te krijgen is?
Samengevat:
- Camera met resolutie 1024 x 768 of hoger
- Beweging (pan/tilt) / Zoom niet nodig
- Komt buiten te hangen
- IR leds om de cameralens. (voor opnames in het donker)
- Aan te sluiten op netwerk
- Moet bij beweging foto/(filmpje) maken en op FTP server zetten.
(- Klein, moet niet al te opvallend zijn)
- Budget: max 200 euro.
Ik hoor het graag als iemand een camera weet die aan deze eisen voldoet!
Jeffrey
p.s. ik hoop dat ik hier in het goede topic zit ???
Ik ben op zoek naar een bewakingscamera die in staat is om bij bewegingen een foto te nemen en op te sturen naar een FTP server.
De camera komt bij de voordeur (buiten) onder de erker (droog) te hangen en moet ook s’nachts foto’s kunnen nemen (d.m.v. IR leds rondom de camera). De camera hoeft niet te kunnen te bewegen en ook inzoomen is niet nodig.
Een tijdje geleden heb ik hier al naar gezocht, maar kon alleen camera’s vinden van enkele honderden tot duizenden euro’s, met heel hoge resoluties, beweging, optische zoom, etc. wat ik niet nodig vind.
Het budget voor deze camera ligt tussen de 100 en de 200 euro, het lijkt me dat daar wel iets goeds voor te krijgen is?
Samengevat:
- Camera met resolutie 1024 x 768 of hoger
- Beweging (pan/tilt) / Zoom niet nodig
- Komt buiten te hangen
- IR leds om de cameralens. (voor opnames in het donker)
- Aan te sluiten op netwerk
- Moet bij beweging foto/(filmpje) maken en op FTP server zetten.
(- Klein, moet niet al te opvallend zijn)
- Budget: max 200 euro.
Ik hoor het graag als iemand een camera weet die aan deze eisen voldoet!
Jeffrey
p.s. ik hoop dat ik hier in het goede topic zit ???