beveiligingscentrum windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topfloor11

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
13
Ik heb al enige tijd een opslagprobleem, waardoor ik de automatische updates van Windows uitgeschakeld heb.
Nou komt die melding elke dag weer in beeld (soms opent het ook als je eroverheen gaat). Is dat uit te zetten?
Zo ja, dat zou fijn zijn.
Zo nee, kan ik de updates ook naar een andere schijf zetten, waar nog een beetje meer ruimte is?
Bij voorbaat dank!

Topfloor
 
Hoi,

Als je naar het onderhoudscentrum gaat en daar bij instellingen kijkt kan je instellen voor welke items je een melding wilt hebben. Daar kan je Windows Update meldingen uitvinken.
Helaas kan je de updates niet op een anders locatie plaatsen daar deze geïntegreerd worden in Windows.

Ik zou persoonlijk al je data ( foto's - video's en dergelijke) op een externe schijf zetten zodat er meer ruimte vrijkomt op je C !!

Overigens is het niet verstandig geen updates te installeren want er komen nogal eens wat lekken aan het licht en dan ben je nog verder van huis !!
 
Dan maar eens een andere schijf overwegen. Hoe groot is de schijf dan want ik kan me niet voorstellen dat alleen Windows en de eventuele programma's die je draait een schijf in beslag nemen. Ik heb een SSD van 60 GB en zelfs die komt niet vol, nog niet eens tot de helft !!
 
Dan is het beter inderdaad om te kijken voor een grotere harde schijf.

Of je zou echt radicale oplossingen moeten doen zoals verwijderen van oudere herstelpunten ( dus niet alle ) en de backups verwijderen van windows update. Het kan je een aantal GigaByte's opleveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan