Beveiligingsinstellingen van de browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

zundapp517

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
inlogprobleem.jpg

Hallo allemaal,

Ik wil graag thuis mijn post lezen die zich bevind in het postvak in van de computer van m,n werk.
Ik kom in het postgedeelte via het web maar als ik daar mijn post wil openen krijg ik de mededeling:

"De beveiligingsinstellingen van de browser staan geen toegang vanaf deze pagina tot deze map toe"

Ik heb al van alles geprobeerd met de beveiligingsinstellingen van I.E 9 maar niets helpt, is er iemand die mij a.u.b de oplossing kan aandragen.

Ik werk met Windows 7
Norton internet security
I.E 9 (ik had eerst I.E 10 erop maar omdat ik dacht dat het daaraan lag heb ik 9 weer geinstaleerd)

Mvg.

Jacqeline

Laatst bewerkt:
Hallo zundapp.

Wellicht nog een keer dit proberen.
1. Sluit alle Internet Explorer's af.
2. Ga naar Start
3. Ga naar Configuratiescherm > Netwerk en internet
4. Ga naar Internet opties
5. Klik op het tabblad Geavanceerd
6. Klik op opnieuw instellen
7. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen (of bevestig het opnieuw instellen)
8. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
9. Probeer nogmaals Internet explorer te starten.

Mhh listig, probeer eens met je rechtermuisknop op dat bestand te klikken, ga dan naar eigenschappen en kijk of je nergens dit ziet staan.

Dit bestand is afkomstig van een andere computer. Mogelijk wordt deze dan geblokkeerd om je computer te beschermen. Zo ja, dan die blokkering opheffen. Is het dit.:rolleyes:

Wellicht zit die Norton in de weg. Misschien die site toegang verlenen.

Laatst bewerkt:
Bovenstaande werkt niet.

ik heb er even een schermafdruk bij gezet zodat het wat duidelijker is, misschien dat de oplossing zo makkelijker aan te dragen is.

Dan ligt het vermoedelijk aan instellingen op/van een server exchange of what ever. Ik keek eens voor je hier, maar heb ze niet allemaal gelezen en de linkjes ook niet, maar wellicht vind je hier de hulp die je moet hebben. Klikje hoop dat je er wat mee kunt.

Ik heb niets kunnen vinden maar heb inmiddels Firefox naast I.E geinstaleerd en daarmee werkt het wel.

bedankt voor de moeite en het meedenken!

Toch blijft het vreemd dat het niet goed gaat. Heb je soms meerdere scanners op je computer. Deze kunnen conflicteren met elkaar. Het is maar een idee, mede gezien het feit dat het met IE niet goed gaat en met Firefox wel. Maar ik deed het graag. Jij ook bedankt. Groet Manamana. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan