Beveiligingsniveau wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Hoi,

Ik probeer mijn beveiligingsniveau van ie te verzetten van normaal naar laag maar helaas dat gaat niet. Krijg een mededeling dat het aanbevolen niveau normaal is. Is dat normaal? Ik heb ie6.0 en sp2.

En verder heb ik een probleem wanneer ik op deze site http://www.postordergroepnederland.nl/ iets in mijn winkelwagentje wil stoppen (en ik dat dan aanklik) hij daarna aangeeft dat er nix in mijn winkelwagentje zit. Bij mn laptop heb ik dat niet, staat hier soms ook ergens een instelling verkeerd?

Bedankt alvast!

Ik probeer mijn beveiligingsniveau van ie te verzetten van normaal naar laag maar helaas dat gaat niet. Krijg een mededeling dat het aanbevolen niveau normaal is. Is dat normaal? Ik heb ie6.0 en sp2.

Het aanbevolen niveau is "normaal" ja en niet "laag".

Hoezo kun je dit niet wijzigen?

Ik krijg dan dus die melding dat het aanbevolen beveilingingsniveau voor deze zone normaal is. Als ik hem dan op laag wil zetten dan springt hij dus weer terug naar normaal

Nee werkt helaas ook niet. Hij springt telkens terug naar mn normale niveau. Vaag, misschien moet ik ie maar eens opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan