beveiligingssleutel

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
heb op mijn laptop een beveiligingssleutel. Dacht ook dat ik die wist. Nu heb ik een Ipad gekocht en wil daarmee werken. Hij vraagt ook om het netwerk (provider) te kiezen en het wachtwoord. Wat nu? Is dat te achterhalen of te wijzigen.

gr. Toop

Ehh ... wel even duidelijk zijn.
Het wachtwoord van een 'provider' ...... wat bedoel je nou eigenlijk precies.

Gaat je vraag over een thuisnetwerk met een modem en router (wifi zoals dat bij de iPad wordt uitgedrukt)?
Of over mobiel internet (dus G3 op een iPad). Bij dat laatste kan je niet zomaar met twee apparaten met hetzelfde abonnement inloggen, dan zou je het g3-kaartje al over moeten zetten.

Ehh ... wel even duidelijk zijn.
Het wachtwoord van een 'provider' ...... wat bedoel je nou eigenlijk precies.

Gaat je vraag over een thuisnetwerk met een modem en router (wifi zoals dat bij de iPad wordt uitgedrukt)?
Of over mobiel internet (dus G3 op een iPad). Bij dat laatste kan je niet zomaar met twee apparaten met hetzelfde abonnement inloggen, dan zou je het g3-kaartje al over moeten zetten.

Ik heb een desktop met een router en later heb ik een laptop gekocht met een modem.Als ik nu mijn Ipad (zonder G3) aansluit vraagt die om het draadloos netwerk te selecteren. Als ik dat selecteer vraagt ie het wachtwoord in te voeren en ik denk dat dat de beveiligingssleutel is

Hoi,

Wat betreft dat wachtwoord bij de iPad ... duidelijk.
Maar op welk 'netwerk' wil je dan eigenlijk inloggen?
Want kennelijk heb je er twee: één met een router (desktop) en een tweede (kennelijk weer een apart 'modem') voor je laptop.
Daar klopt iets niet, in elk geval in je uitleg.

Hoi,

Wat betreft dat wachtwoord bij de iPad ... duidelijk.
Maar op welk 'netwerk' wil je dan eigenlijk inloggen?
Want kennelijk heb je er twee: één met een router (desktop) en een tweede (kennelijk weer een apart 'modem') voor je laptop.
Daar klopt iets niet, in elk geval in je uitleg.

Ik heb ziggo. Het draadloos netwerk is ook van ziggo. Heb sinds een paar maanden alles in 1 van Ziggo. Toen de monteur dat alles ging aansluiten heeft ie gezegd dat ik een modem nodig had voor het draadloos netwerk. Als ik dan mijn Ipad aansluit op de laptop vraagt ie het draadloos netwerk te selecteren en dan heb ik keus uit 2 waaronder Ziggo242188 (dat is ook de naam die ik heb als ik de draadloze internetverbindingen bekijk.

Je hebt een laptop gekocht met een draadloze router en voor je pc hád je al een modem
Als je pc met een kabel op de router is aangesloten, kan je daarmee naar de setup van de router.
Daar vind je ook de beveiligingssleutel.

Je hebt een laptop gekocht met een draadloze router en voor je pc hád je al een modem
Als je pc met een kabel op de router is aangesloten, kan je daarmee naar de setup van de router.
Daar vind je ook de beveiligingssleutel.

bedankt. Zal het proberen.

gr. Toop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan