Beveiligingsupdate windows XP ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

krooked rider

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Ik kreeg vanmorgen de melding dat er beveiligingsupdates waren en dat ik binnen 5 min mijn computer opnieuw moet opstarten. Ik dat braaf gedaan, maar nu zijn alle settings weer op windows 95 look ofzo :confused: En alle namen van snelkoppelingen op mijn bureaublad staan zo dat het lijkt of ze geselecteerd zijn.
Ook is mijn internetexplorer in dezelfde stijl opgemaakt en voor sommige sites, kan die geen plaatjes of tabellen laten zien, maar wordt alles in een rijdtje gezet, alsof het een sitemap is ofzo!

Het gaat om de volgende beveiligingsupdates.

- KB955069
- KB957097

Hoe kan ik deze installatie weer ongedaan maken en de oude configuraties weer terug krijgen?

Deze staan gewoon tussen je software via je configuratiescherm.
Wel even vinkje bovenaan zetten dat je de updates wil zien.

beveiligingsupdates XP

Ik had net zoals Crooked Rider serieuze problemen na de installatie van beide updates voor XP.
De werking van mijn computer werd onaanvaardbaar traag, zodat ik na diverse controles besloot om ze te deleten.
Per slot van rekening blijft mijn Internet security van Norton up-to-date.
Maar ik blijf met de vraag zitten: Hoe belangrijk waren deze updates?
Is er nu een verhoogd risico?

Als die up-dates gewoon verwijderd dan heeft dat geen verdere schade tot gevolg en hersteld het zich weer?? Dat zou echt super zijn namelijk!:cool:

Ik weet niet of hetgeen veranderd is zich weer hersteld.
Tja, updates zijn er vaak om beveiligingslekken te dichten dus eigenlijk zijn ze wel nodig.

beveiligingsupdates XP

De twee beveiligingsupdates heb ik via configuratie/sofware/verwijderen ongedaan gemaakt.
Daarna de computer opnieuw opgestart.
De kleine waarschuwing die ik ondertussen van Windows kreeg heb ik in de wind geslagen.
Met als resultaat: de reageersnelheid van mijn PC was weer helemaal normaal.
Natuurlijk had ik niet dezelfde problemen als krooked rider. Maar ik zou het toch maar eens proberen.
Het is niet uitgesloten dat er bij jouw installatie van de updates even iets verkeerd is gegaan.
Het is ook niet de eerste keer dat ik een update op dezelfde manier ongedaan maakte.
Good luck!

Het had geen zichtbaar resultaat:( maar heb nu alle settings weer naar orgineel teruggebracht. De updates gingen vooral over outlook 2007, maar dat gebruik ik niet. Dus al met al komt het wel goed.
Bedankt voor alle snelle reacties en hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan