beveiligingswaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
161
Krijg sinds een tijdje (volgens mij sinds ik spII heb toegepast) een scherm met een beveiligingswaarschuwing van Norton anti virus (Symantec). Dit scherm verschijnt heel even en verdwijnt ook meteen weer, maar dit is heel irritant. Het geeft zoiets aan als dat ik bij norton de beveiliging moet aanvinken, snap er niet zoveel van eigelijk. Heeft iemand geen oplossing, is er dan misschien een goed alternatief virusscanner? (liefst freeware).
Hoor het wel.

Bedankt!
 
Wanneer heb je voor het laatst Live Update gedaan?
Kan de oorzaak wel eens zijn.
 
Oke, heb een live-update gedaan nogmaals (doe ik regelmatig trouwens). Heeft ook wat gevonden maar heeft de oorzaak niet weggenomen.
Verder heb ik ook op de site gekeken die gezina aanbeveelde. Ik heb dus een rood kruis staan (als ik norton open) bij functies voor beveiligingsscans is bij e-mail dus een rood kruis en vervolgens staat mijn autoprotect uit maar kan ik ook niet aanzetten (reageert niet). Verder praten ze over icoontjes in de taakbalk rechtsonder en die heb ik ook niet!
Misschien hebben jullie hier weer wat aan?

Hoop het!
Diaan
 
Hee Bandit,

Allereerst bedankt dat je zo snel weer reageert toppie!
Ik heb antispyware (adaware en spybot) en voer deze regelmatig uit, heb het zojuist nog gedaan. Of wil jij me nog iets anders van de site kenbaar maken?

Hoor het weer!

Diaan
 
Geplaatst door indiaantje
Hee Bandit,

Allereerst bedankt dat je zo snel weer reageert toppie!
Ik heb antispyware (adaware en spybot) en voer deze regelmatig uit, heb het zojuist nog gedaan. Of wil jij me nog iets anders van de site kenbaar maken?

Hoor het weer!

Diaan

Plaats daar een Log
 
Oke, had het toch goed begrepen, inderdaad ben daar nu mee bezig, bedankt. Je hoort de afloop wel.

Groeten,
Diana
 
Problemen met hijackthis. Ik heb t programma gedownload. Zodra ik bij stap 6 ben (do a system scan and save a logfile) krijg ik een melding dat de bewerking waarmee ik bezig ben helaas afgebroken moet worden. Ik heb het 4x opnieuw geprobeerd, dus afgegooit, opnieuw gedownload, helaas!!

Hulp weer gewenst!

Groeten,
Diana
 
Geplaatst door indiaantje
Problemen met hijackthis. Ik heb t programma gedownload. Zodra ik bij stap 6 ben (do a system scan and save a logfile) krijg ik een melding dat de bewerking waarmee ik bezig ben helaas afgebroken moet worden. Ik heb het 4x opnieuw geprobeerd, dus afgegooit, opnieuw gedownload, helaas!!

Hulp weer gewenst!

Groeten,
Diana

Hoi Diana,

Daar heeft de nieuwste versie van HijackThis wel vaker last van. In dat geval moet je versie 1.98.2 even gebruiken. Die is hier nog te downloaden:

http://computercops.biz/zx/Merijn/hijackthis1982.zip
http://www.merijn.org/files/hijackthis1982.zip

Vermeld er op ASO even bij dat versie 1.99.0 op jouw pc vastloopt.
 
Bedankt!!! log geplaatst bij ASO. Hopelijk kunnen zij mij meer vertellen?

Bedankt nogmaals.

Groeten,
Diaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan