Beveiligingswaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nona87

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Na het installeren van azureus, krijg ik telkens van dat programma een pop-up van een beveiligingswaarschuwing, dit wel om de 3 seconden ofzo, dus dat irriteert nog al, omdat je dan ook ff niet meer verder kan typen enzo en je weer met je muis moet klikken op de plek waar je was enzovoort.. Dit kan vast wel uitgeschakeld worden! Maar hoe?

screenshot? om te kijken wat voor 1 het is. Versleep hem mischien naar de rechtse hoek, dan zie je hem niet meer...

Ik wil die pop up ook wel eens zien of in ieder geval weten wat erin staat!

Maar ik heb geen cd-rom ervan, want zat al automatisch op de computer.. Dan kan dat toch niet :confused:

wynand zei:
norton opnieuw instaleeren

Lijkt me een beetje resoluut niet...
Is een gewone Norton melding alleen raar dat je hem zo vaak krijgt. Ik hoop dat Buffy of Saldos je bericht leest. Mocht het niet zo zijn dan kan contact ik hen mischien om even mee te kijken. Ik heb zelf geen Norton meer!

Edit: Ik heb even een PB naar Saldos gestuurd om even mee te kijken. Even geduld hebben daar ik niet weet wanneer hij tijd heeft!

Laatst bewerkt:
En wat krijg je te zien als je op het woord hier klikt.
plaats die melding ook eens even.

Dan krijg ik deze

Bijlagen

• beveiligingswaarschuwing2.JPG
    beveiligingswaarschuwing2.JPG
    26,8 KB · Weergaven: 44
  • beveiligingswaarschuwing3.JPG
    beveiligingswaarschuwing3.JPG
    33,6 KB · Weergaven: 55
Jouw firewal doet gewoon zijn werk.
Zo te zien heb jij azareus geen toestemming geven om het internet op te gaan en ook niet om azareus terug te laten komen in jouw computer.
In jouw firewal moet je waarschijnlijk een poort voor azareus openen.
Kijk maar eens in de handleiding van azareus daar zal het wel instaan.

Je zal even op zoek moeten gaan naar programmabeheer en daar Azureus toestemming geven!

daar staat dat alles wordt toegestaan bij internettoegang

firewall

nona87,
Wat je hebt gedaan is een apparte regel gemaakt in Norton wat betreft azareus (een Bittorrent-client).
Die regel moet je even verwijderen. Dat die je zo:
dubbelklikken op Personal Firewall-General (algemeen)- en daar kan de die rule verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan