Beveiligingswaarschuwingen van Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Zoals u ziet krijg ik dat probleem, wie kan me helpen?
Dat krijg ik als ik klik op Nu Inschakelen

naamlooses.jpg

Goedemiddag,

Volgens mij maar kan het mis hebben is je internet beveiliging dus niet opgestart zie tenminste rechts onder ook geen icoontje hiervan.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Vertel eerst eens welke heb je er op staan kijk een bij programma files op de c_schijf neem aan dat je xp hebt

Hoi,

Oke dan neem ik aan de 32 bits versie dan kan je zo kijken bij programma files, als het een 64 bits zal je bij x86 programma files moeten kijken volgens mij

Hoi.

We doen het even anders en niet in de war raken hoor;) ga naar configuratiescherm en klik op standaardprogramma's daar zal in ieder geval een internet beveiliger bij moeten staan enkele zijn

Norton,mc afee , Karspesky , avast ,avg en avira

Laatst bewerkt:
Volgens mij gewoon windows toets + R --> intypen: services.msc --> ga naar de service die niet gestart is, en start deze.

Moet ik ze allemaal Starten?

@Modag neem even een kijkje hieronder...

naamloos1c.jpg

Hoi,
Denk dat je het vakje beveiliging hebt geopend je zal dus op je configuratiescherm naar standaard programma's (of gewoon alleen op programma') moeten klikken op je link vijfde van boven

Laatst bewerkt:
heb je wel een virus scanner?

zo nee download er een klik alleen gebruiken als je legale win versie hebt

Laatst bewerkt:
Heb ik het nou verkeerd, of snapt niemand mij?
Het eerste plaatje van Meric geeft aan dat er een service niet is gestart, dus zou het logisch zijn om de service te starten d.m.v. services.msc (zoals ik eerder had uitgelegd)

Heb ik het verkeerd? of ...

Je hebt gelijk maar ts reageert er toch niet op, dat zou hij toch geprobeerd moeten hebben lijkt mij .

ja dat zal best maaar hij zegt ook niet welke hij wel heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan