Beveilingscentrum XP pop-up venster.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickgielkens

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Hallo,
Normaliter gebruik ik Fitrefox, maar oms ook IE6 (om mijn website bv aan te passen).
Na een schone installatie verschijnt steeds een pop-up venster:
"Om de beveiliging van u computer... beperkte actieve inhoud.... klik voor opties"
Helaas vind ik het juiste tabblad niet om dit hinderlijke bericht te onderdrukken.

Nick.

windows XP

start - configuratiescherm - beveiligingscentrum dan links onderaan deze regel aanklikken

Meldingen van beveiligingscentrum instellen.

En dan maar vinkjes plaatsen of weghalen

Hai,
Ja zover was ik al, maar er zijn nogal wat vinkjes die hier en daar geplaatst kunnen worden.

Nick

Geplaatst door nickgielkens
Hai,
Ja zover was ik al, maar er zijn nogal wat vinkjes die hier en daar geplaatst kunnen worden.
Mischien het volgende:
In Internet Explorer>extra>Pop-upblokkering>Instellingen van Pop-upblokering>onderin kun je nog twee vinkjes weghalen.

wacht ik lees de vraag nu voor de derdekeer.
is het een licht gele balk bovenin je scherm die je dan ziet in internet explorer.
Als dat zo is klik dan met de rechtermuisknop op die balk en lees dan even wat je allemaal kunt doen.

Hallo,
De optie internet extra en vinkjes weghalen, is een goede, maar helaas voor deze niet.

Ja het is inderdaad die balk, Puppie, en ja ik heb gekeken wat ik dan allemaal kan aanvinken en dat is hetzelfde tabblad als jij via configaratie scherm etc etc. voorstelt.

Nick

Hallo,
Het ligt aan dit script wat op de web-pagina staat:

<!-- Start Bravenet.com Service Code -->
<script language="JavaScript" type="text/javascript" src="http://pub32.bravenet.com/counter/code.php?id=372110&usernum=2695766774&cpv=2"></script>
<!-- End Bravenet.com Service Code
If you need the link to go directly to your statistics page, here it is:
http://counter32.bravenet.com/index.php?id=372110&usernum=2695766774
countername BNC423-->

Vreemd zo'n zelfde teller staat ook op een andere pagina die dar geen foutmelding gaf... mmm zal het eens bij webdesign gaan proberen.

Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan