beveilingsmeldingen uitzetten in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

squixs

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
98
hallo allemaal,

onlangs heb ik de uac uitgeschakeld omdat ik gek werd steeeds op doorgaan te moeten klikken bij het downloaden/ openen van een bestand alleen geef mn security centre nu een melding dat ik dat weer aan moet zetten. deze melding wil ik uitzetten dat kan met een simpele Reg sleutel alleen weet ik even niet meer welke dit is kunnen jullie me helpen?

een foto voor de duidelijkheid:



alvast bedankt
 
Ga naar start > configuratiescherm > beveiligingscentrum > in de linker kolom "Waarschuwingen van het beveiligingscentrum wijzigen" > onderste optie kiezen.
 
Waarom geef je een misbruikmelding met de reden "Schelden"?:confused:
 
ja die melding kreeg ik ook ...waarom ?
 
ok :D

ik vond het gewoon raar omdat ik geen andere reacties zag als die van jou en crash ;)
 
Sorry, maar hoe duidelijker kan ik het omschrijven, dat ik een "Misbruikmelding" met een "reden" gekregen heb?:confused:
 
Ga naar start > configuratiescherm > beveiligingscentrum > in de linker kolom "Waarschuwingen van het beveiligingscentrum wijzigen" > onderste optie kiezen.

kan je mij beter uitleggen hoe je dat doet ik ben en in configuratie scherm moet ik dan op beveiliging klikken en daarna beveilingscentrum en dan waar is de linker kolom snap u niet helemaal:eek:!
 
Sorry, maar hoe duidelijker kan ik het omschrijven, dat ik een "Misbruikmelding" met een "reden" gekregen heb?:confused:

sorry, sorry ik zwijg al :p

---

en marvin441 in het beveilingscentrum heb je een linkerkolom.
en normaalgezien heb je daar dan ook een optie 'waarschuwingen van het beveilingscentrum wijzigen'

daarna zal jij dan best kiezen voor de laatste optie;)
 
sorry, sorry ik zwijg al :p

---

en marvin441 in het beveilingscentrum heb je een linkerkolom.
en normaalgezien heb je daar dan ook een optie 'waarschuwingen van het beveilingscentrum wijzigen'

daarna zal jij dan best kiezen voor de laatste optie;)


OK!! Gevonden!!!!!!!!!!!! Danke (Ik ben nederlands hoor!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan