Je opmerking over 'wedervragen' lijkt me niet op te gaan, daar deze inhoudelijk niets te maken had met je probleem. Je bent natuurlijk niet verplicht te antwoorden om een antwoord te krijgen op je vraag, het was immers maar een geintje.
Hoe dan ook de beste manier om hetgeen te krijgen wat jij wil, lijkt me toch echt het aanmaken van een eigen profiel. Het voordeel hiervan is dat het echt beveiligen van jouw bestanden niet nodig is (immers had je enkel als doel je bestanden privé te houden. Daarbij kun je meerdere beperkingen aan het profiel van je kinderen verbinden, mocht dat nodig zijn, en zelf de volledige inzage hebben op alles wat op het systeem staat.
Maar goed, jij wilt hier om een duistere reden dus niet aan. In dat geval zou ik zeggen dat voor jouw de beste optie is om dergelijke gegevens extern op te slaan (usb-stick, cd-rw, internet hardeschijf, etc). Een andere manier is het gewoon 'verstoppen' van de betreffende bestanden, aangenomen dat je kinderen er niet naar gaan zoeken.
Tenzij je bereid bent voor een dergelijk iets €59,99 neer te leggen.