Bevesteging van ontvangs Email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Is het mogelijk om er achter te komen dof de email die je gestuurd heb al gelezen is of nog niet ? Of ken je het ergens zo instellen dat je een bevesteging ontvangd zodra de email gelezen is ?

Groetjes

Welk programma gebruik je?

Dit kun je instellen in Outlook Express onder nieuwe berichten - tabblad extra-leesbevestiging .

Laatst bewerkt:
Bij Outlook Express kun je bij het verzenden van een mail de tab "Extra" aanklikken en vervolgens "Leesbevestiging".

Bij Mozilla Thunderbird klik je "Opties" en dan "Leesbevestiging".

Echter,.... het is aan de ontvanger of hij / zij wel een leesbevestiging stuurd wanneer daarom wordt gevraagd. Doen ze dat niet, dan weet je nog steeds niets.

Tha Devil zei:
Welk programma gebruik je?

Ik gebruik geen programma. Ik gebruik gewoon hotmail en gmail.

Dus als ik het goed begrijp als ik iemand op zijn hotmail zou mailen en deze persoon zou zijn email in internet exloprer openen dan krijgt hij de keuze of hij wel of geen leesbevestiging wil versturen ?

Ps Ik heb Outlook Express een tijdje verwijderd van start programs.

Cisco18 zei:

Dus als ik het goed begrijp als ik iemand op zijn hotmail zou mailen en deze persoon zou zijn email in internet exloprer openen dan krijgt hij de keuze of hij wel of geen leesbevestiging wil versturen ?

je kunt het pictorgram gewoon terug zetten van uit Deze Computer - Dan naar de cdrive- Map Program Files - Map Outlook Express - en daar het pictogram copieren naar he bureaublad

Cisco18 zei:

Weet iemand het antwoord
?

Bij Gmail kun je wel om een leesbevestiging vragen maar bij hotmail dacht ik niet.

voor zover ik weet kan dat niet met webbased mail, alleen met mailclients.
misschien is er een progje voor?

Bevestiging van ontvangst

Ik gebruik het programma MSGTAG.
Het stuurt je automatisch bericht als je mail geopend wordt.

Er is een gratis versie met beperkte mogelijkheden. Het werkt echter niet als jij mail verzendt via Hotmail of Yahoo; alleen met mailprogramma's zoals b.v.Outlook Express. Als de ontvanger Hotmail gebruikt is het geen probleem.

Je kunt het programma downloaden bij http://www.msgtag.com/home/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan