Bevestiging koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton Theunissen

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2003
Hoi Allemaal,

Ik heb vorige week een nieuwe CPU-koeler gekocht, voor mijn AMD-64 bord met 754-socket. Een Arctic-freeze 64 Pro koeler.

Nu kwam ik er achter dat ik er een "retention module" bij moet hebben... zal dus wel de bevestiging voor de koeler zijn...

Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan kopen? ben hier in de stad in alle zaken geweest, en ze kunnen mij er nergens aan helpen....

Alvast bedankt.

M.vr.gr. Ton.

Een retention module word bevestigd op het mobo. Daar komt de cooler op. Dit dient vooral te bescherming van je mobo. (krom trekken ed..) maar kijk best even op google, want er zijn zoveel verschillende modellen. dat het eigenlijk moelijk is om u de juiste module aan te bevelen. Geen glazen bol. Kijk ook even in de manual van je mobo, daar zal ook wel een en ander in staan.

Hoi allemaal,

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik zal proberen iets specifieker te zijn:

Board is : K8V SE De Luxe,
cpu : AMD 64 3200+
Nieuw koeler dus: Arctic Freezer 64 Pro

Kan hier iemand iets mee?

Alvast bedankt.

M.vr.gr. Ton

Hoi Lange pier,

Dat had ik ook al ergens gelezen, maar ik heb mijn pc niet zelf gebouwd, wel zelf helemaal samengesteld, maar uiteindelijk dus kant en klaar thuis afgeleverd.

En zit er dus niet bij. Je hebt helemaal gelijk: dàt op jouw link is precies wat ik zoek...

Dat moet toch wel èrgens te krijgen zijn?????

Zoek me rot...

M.vr.gr. Ton.

Stuur die gasten een mailtje, dat ze hem naar je opsturen, ze hebben hem er ook afgesloopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan