Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leesbevestiging
Andere topic is weg zie ik
Geplaatst door rubengraafland
Onderin staat vanaf 30 dagen geleden dat kan je ook zetten op bijvoorbeeld vanaf het begin ofzo mischien kan je het dan wel vinden
Ok
Nee ik zeg het maar ff want een andere mega-menber die had een probleempje namenlijk hij hag geen driver van zijn cd-rom speler en hij had format C: gedaan en nu wit ie niet hoe ie win 95 moest instaleren dus toen vroeg ie bestaat het ook op diskette's ?? en teon zei iemand gewoon bootdiskette van windows erin doen en instaleren (was ik ook ff vergeten) dus ook al ben je mega menber dan kan je ook iets over het hoofd zien of je vergeet hat![]()
Ik gebruik Word 97 en Outlook 2000.
En ik vind het handig om als ik een bestand in WORD heb en dat naar iemand toe wil sturen, dat rechtstreeks vanuit WORD te doen.
Ik neem aan dat je deze topic bedoelt: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...threadid=116731
Als je die instelling maakt zoals ik het zei dan maak je het document gewoon in Word. Alleen is Word dan niet de gene die het verzendt, maar is Outlook dat zelf. Dus alle Outlook opties worden op het Word-document toegepast .
Euhmmmmmmm je kan beter ff een eigen bericht beginnen of is het PB van deze topic starter
Ps: Door dit bericht ben ik nu Senior Menber
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.