Bevestiging voor gelezen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jen

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Als ik vanuit Word een bericht verstuur krijg ik geen leesbevestiging. Ik werk met Office 97 en Outlook 98. Mijn leesbevestiging in OUtlook staat wel standaard aan.

ik denk haast dat het aan de versies ligt waarmee je werkt. Als ik vanuit Word 2000 een bericht stuur, en ik heb in mijn Outlook Express 6.0 aangegeven dat voor alle uitgaande berichten een lees bevestiging gevraagd moet worden, dan gebeurd dat ook gewoon...

Het kan ook zijn dat de ontvanger op het moment dat hem/haar gevraagd wordt of hij/zij de leesbevestiging wil versturen dit met nee beantwoord. (doe ik ook altijd)

Je kan dit testen door een mailtje vanuit aan word aan jezelf te versturen, of heb je dat al gedaan?

Welke versies .... ???

H.

Inderdaad onduidelijk wat er nu bedoeld wordt.
In Word 2000 kan je ervoor kiezen om tekst die je in Word zit te typen als directe mail, of als bijlage in Outlook wil verzenden.
Of dit invloed heeft op de instelling in Outlook dat je een leesbevesiging wilt weet ik niet.

Ben benieuwd ....

Teun

Laatst bewerkt:
Ik herken het probleem.
Ik werk met office 97 en outlook 2000.

In outlook 2000 heb ik standaard de leesbevestiging aan staan.

Als ik vanuit Word97 een document via Bestand Verzenden aan een e-mail adres verstuur (dus Outlook activeer) krijg ik geen leesbevestiging als de ontvanger het bericht geopend heeft.

Heeft iemand een oplossing?
Het gaan werken met dezelfde versies is niet aan de orde.

[een leesbevestiging, ruby, is dat je outlook zo in stelt dat je een seintje krijgt als de ontvanger van het bericht het bericht geopend heeft. (of dat ook daadwerkelijk dan gelezen wordt blijft natuurlijk de vraag).]

maar het probleem met die leesbevestigingen is dat dat ontvanger van je mailtje ervoor kan kiezen om die lees bevestiging niet te sturen. dus het kan zijn dat die leesbevestiging wel gevraagd wordt. Zoals gezegd probeer het eens door een mailtje aan jezelf te sturen...

Andere topic is weg zie ik :confused:.

Kwam er dus op neer dat het niet kon. Je kan wel in Outlook opgeven dat je de brieven met Word wil maken waardoor Outlook hem mailt, met leesbevestiging, maar dat je de brief kan bewerken als Word document.
En zoals ik al zei, 97 en 2000 naast elkaar gebruiken is niet handig :).

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rubengraafland

Onderin staat vanaf 30 dagen geleden dat kan je ook zetten op bijvoorbeeld vanaf het begin ofzo mischien kan je het dan wel vinden

Vertel mij niet hoe dit forum werkt! :p.

Nee, hij is verplaats naar een afgeschermde sectie.

Ok :D

Nee ik zeg het maar ff want een andere mega-menber die had een probleempje namenlijk hij hag geen driver van zijn cd-rom speler en hij had format C: gedaan en nu wit ie niet hoe ie win 95 moest instaleren dus toen vroeg ie bestaat het ook op diskette's ?? en teon zei iemand gewoon bootdiskette van windows erin doen en instaleren (was ik ook ff vergeten) dus ook al ben je mega menber dan kan je ook iets over het hoofd zien of je vergeet hat :D

Ik tik best snel ( al zeg ik het zelf :D) maar dan druk ik vaak op de verkeerde toets :( dus sorry voor de tikfouten maar dan mag hoop ik wel op 13 bijna 14 jarige leeftijd :D

Ok :D

Nee ik zeg het maar ff want een andere mega-menber die had een probleempje namenlijk hij hag geen driver van zijn cd-rom speler en hij had format C: gedaan en nu wit ie niet hoe ie win 95 moest instaleren dus toen vroeg ie bestaat het ook op diskette's ?? en teon zei iemand gewoon bootdiskette van windows erin doen en instaleren (was ik ook ff vergeten) dus ook al ben je mega menber dan kan je ook iets over het hoofd zien of je vergeet hat :D

Ik neem aan dat je deze topic bedoelt: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=116731

en als vraagsteller Bas (helpmijnaam: computernerd)
<hr>

Ik ben ook 14 jr (over 2 dagen 15 trouwens), en mijn status was (ipv. verenigingslid) Giga Senior Member. Nu maakt mij die status helemaal niets uit. Ook ik stel wel eens vragen waarvan ik achteraf denk: "dat had ik moeten weten!".

En ik heb een gem. toetsaanslag van 294 (!) aanslagen per minuut. Wat ik vaak omdraai is van niet, neit, maken :D.
Maargoed, genoeg persoonlijk gezemel :p, terug ontopic. Verdere vragen op MSN ( jeanpaulvanha65@hotmail.com ) of via de mail.

Via PB binnen:

Ik gebruik Word 97 en Outlook 2000.
En ik vind het handig om als ik een bestand in WORD heb en dat naar iemand toe wil sturen, dat rechtstreeks vanuit WORD te doen.

Reageer aub op het forum en NIET via PB :).

<hr>

Als je die instelling maakt zoals ik het zei dan maak je het document gewoon in Word. Alleen is Word dan niet de gene die het verzendt, maar is Outlook dat zelf. Dus alle Outlook opties worden op het Word-document toegepast ;).
Als het niet lukt, vraag maar.

Yes ben nu Senior Menber

Als je die instelling maakt zoals ik het zei dan maak je het document gewoon in Word. Alleen is Word dan niet de gene die het verzendt, maar is Outlook dat zelf. Dus alle Outlook opties worden op het Word-document toegepast .

Euhmmmmmmm je kan beter ff een eigen bericht beginnen of is het PB van deze topic starter

Ps: Door dit bericht ben ik nu Senior Menber

Re: Yes ben nu Senior Menber

Euhmmmmmmm je kan beter ff een eigen bericht beginnen of is het PB van deze topic starter

Ps: Door dit bericht ben ik nu Senior Menber

Waar slaat dat nou op:mad:.

Ik reageer gewoon op de vraag.

Let aub op je eigen posts, waar genoeg fouten inzitten, en let niet op je status. Die is niet belangrijk.

Verdere dingen --> MSN!

<hr>

Ontopic!

:).

terug naar het onderwerp svp

Kunnen we terug naar het onderwerp svp?

Binnen mijn organisatie krijgt de ontvangende partij niet de mogelijkheid om de gevraagde leesbevestiging te skippen (daarmee is de suggestie van Heinikken beantwoord). Die mogelijkheid heb ik tot nu toe alleen met berichten over het Internet gekregen, maar niet met mailverkeer binnen een organisatie.
Probleem bestaat dus nog steeds (en is misschien wel onoplosbaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan