Bewakingscamera als webcam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Berichten
317
Hallo,
Ik heb hier een bewakings camera van ikegami die een video out uitgang (coax kabel) heeft ik heb van die coax kabel aan de andere kant een geel tulp stekkertje gemaakt en ja hij werkt prima via dat tulp stekkertje op de tv maar nou heb ik ook een gele video in aansluiting op mijn pc (medion computer) als ik heb daar op aan sluit wil ik hem eigelijk gebruiken als nou ja webcam of zoiets degelijks maar als ik heb aansluit gebeurt er niks logisch want hij is niet voor pc :p maar zou ik heb op één of andere manier toch op de pc kunnen gebruiken?
Mvg Merlijn:thumb:
 
Laatst bewerkt:
daar moet je een videobewerkingskaart voor hebben, of een tv kaart van zolid(aldi). vooral de eerste kan flink duur worden! ik weet niet of je het ook met zo'n digitaliseer setje voor je ouwe vhs tapes kan doen.
 
@ AndreazZz en MerlijnD:
Hou het even gezellig onder elkaar.
2 posten verwijderd.
 
ja die zit standaard in het front panel bij mij (gele tulp stekker video in)
 
daar moet je hem op aansluiten. kijken of je beeld krijgt via je tv tuner programma.
 
maar die ingang zit niet op mijn tv kaart dus ik kan niet via het tv tuner programma kijken:(
 
ik vermoed dat je gele tulp stekker een av UITgang is om via composiet naar je tv te kunnen
 
Een gele tulp stekker is de A.V.-stekker. (Audio Video)
Juist, alleen de Video aansluiting dus, afgeleid van de scart..
 
Nee jongens Hij zit toch echt op Het FRONT PANEL een VIDEO INPUT ik las net op internet hetzelfde probleem er stond download het programma windvr 3 ik heb het gedaan via torrent omdat het niet gratis en en niet meer vergrijgbaar is ik had even beeld :eek: maar toen was het beeld weer weg ik ben nu druk aan het ''*****n'' met het programma:p ik meld het jullie als de vraag is opgelost
 
het is me gelukt het contrast stond niet goed in het programma :D
ik had nog een klein vraagje eigenlijk moet dit in een ander topic maarja: we hebben morgen JOTI met scouting en dan mag je je computer meenemen en dan gaan we chatten over de hele wereld met andere scouts/leiders nou hebben ze bij scouting geen draadloos internet.
Dus had ik deze kaart in de kast liggen: billion BIPAC PCI ik heb deze in de computer gedaan en de drivers geinstalleerd gaat deze internetkaart werken?
Mvg Merlijn
 
Laatst bewerkt:
Als ze een ISDN lijn hebben waarschijnlijk wel, maar als ze bedraad netwerk hebben niet. hoewel het dezelfde connector is zijn ISDN en Ethernet niet onderling uitwisselbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan