Bewegende iconen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred007

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2011
Op het internet zijn talloze bewegende icoontjes te vinden. Draaiende proppellors, wapperende vlaggen en nog veel meer. Downloaden heeft als resultaat dat men gewoon een stilstaand plaatje opslaat. Ik wil echter ook graag een bewegend icoon/plaatje op m'n bureaublad/opgeslagen hebben. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Werk met Windows 7.

Hallo,

Vaak lijkt het inderdaad als je een afbeelding opslaat, en vervolgens opent of deze niet bewegend/geanimeerd is...
probeer de afbeelding maar eens te openen met Internet Explorer, vaak ondersteund de images viewer geen GIF afbeeldingen.
(Rechtersmuis op de afbeelding > Openen met... > Internet Explorer)
het ligt dus niet aan de afbeelding ;)

Succes, :thumb:

Hallo DoRcO,

Klopt, openen met Firefox en ik heb inderdaad draaiende proppellors/een wapperende vlag. Bedankt voor je antwoord.
Anderzijds zou ik deze figuren/iconen ook graag bewegend hebben op m'n bureaublad, in m'n (Thunderbird) e-mail en in m'n Windows'verkenner. Is dit (al) te realiseren of is dit iets voor de toekomst. Met name in m'n email zou ik ze graag bewegend terugzien.
Hoe ik eigenlijk hierop gekomen ben; ik wilde graag een bewegende avatar hebben. Dat lijkt me dan geen probleem. Gewoon kopiëren/plakken (neem ik aan).
Met dank,

Fred

Als je die bewegende avatar wilt hebben hier op helpmij.nl dien je je aan de afmetingen te houden die hier gelden, anders zie je het plaatje alsnog niet bewegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan