bewegende plaatjes op schermafbeelding???

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hallo,

Ik ben Toufik en ik heb een vraag.Ik heb een plaatje van google gehaald en die beweegt.Dus wilde ik hem als schermafbeelding gebruiken maar toen ik hem als schermafbeelding instelde stond het plaatje doodstil????Weet iemand hoe ik dit kan instellen dat het een bewegend plaatje is??Ik heb trouwens Windows live messenger 8.5

Alvast bedankt

Groet:Toufik;)

ps:Ik heb perongelijk twee dezelfde topics aan gemaakt

Laatst bewerkt:
Uhm MSN, ondersteund GIFS (Bewegende Plaatjes) Niet, hierdoor zou het waarschijnlijk vertraagd worden, als je er tog 1 instelt wordt alleen de 1e frame gebruikt om te laten zien

Ik antwoord even alleen in dit topic, want het is onnodig om in beide te antwoorden...

Maar, MSN (of Live Messenger, etc.) ondersteund geen bewegende plaatjes (.gif-bestanden). Vandaar dat ze dan ook niet bewegen. "Schermafbeelding" wordt ook wel "avatar" genoemd, trouwens.

Edit: Frozone was me voor! ;)

Laatst bewerkt:
MSN 9.0 ondersteund gif's.

windows live messenger 9.0 ondersteund bewegende afbeeldingen (gif's) alhoewel dat je geen al te grote (in kb) gif-bestanden kan gebruiken.

Inderdaad je zal moeten wachten op WLM 9.0:)

Is al lang te downloaden op internet hoor.

Het is al een paar maanden geleden dat ik bewegende afbeeldinkjes had in m'n msn schermpje.

Maarja, natuurlijk niet officieel uitgegeven, en zal wss ook nog een tijdje duren. (Gebruik inmiddels allang weer 8.5 omdat ik de Beta Beta versie toen nog 'crap' vond.)

Maar wie zoekt, zult vinden..

Nee emoticons konden al bewegen maar schermafbeeldingen nog niet

ok bedankt iedereen!Ik zal maar moeten wachten op wlm 9.0

Ik denk dat WLM 9.0 binnenkort zal komen want de BETA versie is er al vrij lang:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan