bewerken van pdf's

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb nogal wat pdf's op mijn pc. die zou ik willen bewerken, bijvoorbeeld tekst in marge of markeren/
zijn daar tools voor?
graag hoor ik!

@Woutertjuh88 : € 239,-- :shocked: :shocked: :shocked:

@htil : van 0 tot 5 .pdfjes doe ik het gratis voor je (je krijgt ze terug als .doc of .docx bestand)
van 6 tot 10 kosten ze je € 0,20 per stuk en
11 tot 25 kosten ze € 0,25 per stuk.
Meer dan 25 doe ik er niet (kost mij teveel tijd ;) :D )

is dit iets volgens mij is het feeware.

zoek anders zelf effe op google

Laatst bewerkt:
dus alleen dure software? jammer..
het aanbod om een paar pdf-jes om te zetten, sympathiek, maar te weinig:confused:.

is het overigens een oplossing, omzetten in word-documenten? kan dat makkelijk? en, vooral belangrijk, blijft lay-out hetzelfde?
dank voor reacties!

Ja, dat kan, maar ik gebruik geen .pdf software, maar vrij dure (en dus goede ;) ) scansoftware om een dergelijk klusje te klaren : abbyy finereader. Ik print een dergelijk .pdfje dus uit, scan 'm in met abbyy en vervolgens zet dit progje de scan om naar Word. Doe anders een testje en post een .pdfje als bijlage.

wat kost die software dan? nog duurder dan adobe plus?
en: ik heb een goedkoop scannertje van canon.

het grootste bezwaar voor mij is dat je eerst alles moet uitprinten. dat lijkt me eerlijk gezegd een omweg.
bedankt voor info!

abbyy is ook best wel duur alleen die kwam ik 'zomaar' tegen op het w w w en dus beschik ik over de gratis versie. ;) :D

kan je niet gewoon alles selecteeren en kopieren en plakken in word.

hoe het dan gaat met de layout weet ik niet. maar dan heb je in ieder geval de tekst. waarom probeer je het niet uit? gewoon rechter muisknop kopieren naar word. en dan plakken

@coolkil : in een PDF de rechtermuisknop? Dat gaat niet lukken. ;)

@htil : als je maar af en toe de 'behoefte' hebt om van een pdfje een ander bestand te maken, dan valt dat wel mee. Ik heb iig geen zin om euro's uit te geven voor een pdf tool waarmee je pdfjes kunt bewerken en zo'n tool ben ik helaas nog niet op het w w w 'tegengekomen' (heb er ook niet echt naar gezocht)

@ gast0225 ctrl+c dan. volgens mij kan dat gewoon hoor. (nu ga ik ook twijfelen)

Edit: heb effe gecontroleerd en kan prima hoor. alleen 1 nadeel layout gaat niet mee.

Laatst bewerkt:
Probeer het maar, het gaat je niet lukken. Da's nu net ook de 'kracht' van een .pdf.

wat is betekenis van @ in bovenstaande berichten????

ter verduidelijking van wie je bedoeld dus
@ gast0225 betekend dat ik iets tegen hem zeg
als ik zeg @htil bedoel ik jou

@coolkil
ik keek even naar je freeware. volgens mij kun je daarmee niet zo aan de slag dat je ook met Word verder kunt. zie ik dat goed?

lees dit effe door

weet ik niet. ik heb ook maar effe op google gezocht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan