bewerkte word-bijlage kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Via OE6 heeft mijn zoon van school een mail gehad met als bijlage een Word (2003)-file. Deze file moest hij als huiswerk bewerken. Dit heeft hij gedaan door vanuit OE de bijlage te openen (=word) en de teksten te bewerken. Ondertussen heeft hij enkele keren op "opslaan" geklikt.
Nu enkele dagen later wilde hij het afronden en inzenden maar de file is nergens meer te vinden. Ik heb in de standaardmappen van OE en Word gezocht maar niets, ook niet in de lijst "recent geopend" of prullebak.
Ik vind in de inbox van OE nog het mailtje met de onbewerkte wordbijlage. Vreemdgenoeg komt deze file niet tevoorschijn bij zoekacties (ook niet bij geadvanceerd). Waar kan ik het vinden ?

Ik ben bang dat het weg is.
Als je een bestand opent bijvoorbeeld van internet of via de mail komt hij in een "temp" folder te staan waar hij tijdelijk de bestanden opslaat.
Wat je kan doen is:
In map opties aanvinken onzichtbare bestanden weer geven.
Open Documenten Dan klik je op Extra -> opties dan naar de tabblad weergave dan even zoeken naar verborgen bestanden en mappen.
Klik op verborgen mappen en bestanden weer geven.

Daarna ga je naar:
C:\Users\*Gebruikersnaam*\AppData\Local\Temp

Hopelijk staat hij daar nog tussen.

Succes er mee:thumb:

Bedankt Westsidemg,

Helaas geen resultaat. Ik was onder de veronderstelling dat aangezien het werkstuk in Word werd gemaakt dat dan ook de (ingestelde) opslagmap van Word werd gebruikt. De afgelopen week wel C-Cleaner gebruikt die ook de tijdelijke bestandenmap wist....
Klopt het dat je met search dan toch niet de word-bijlage vindt ? Als ik nu nog OE6 open staat het mailtje met (originele) bijlage nog in de inbox. Het lijkt mij dat dus ergens die word-file verstopt zit. Deze zou je dan toch moeten vinden ?

De bijlage's in OE6 worden online opgeslagen, en als je hem opent wordt hij opgeslagen in een temp gezet, maar als je hem opslaat slaat word hem daar ook op.
En als je dus ccleaner er over haalt zijn helaas je temp bestanden ook weg.
Dus ik vrees het ergste, misschien heeft iemand anders nog ideeën?

Duidelijk , dus bedankt,
Het moet werkstuk vandaag ingeleverd worden dus is hij opnieuw begonnen. Weer wat geleerd (op de harde manier).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan