• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bezoekplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Percival

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Goedemorgen,

Ik ben nieuw op dit forum.

Ik wil een bezoekplanning maken waarin de datum geel wordt 2 weken voordat ik moet bezoeken en rood wanneer de bezoekdatum is verlopen.
Om het voor mezelf nog wat ingewikkelder te maken wil ik ook een indeling maken waarin aangegeven of een klant 1, 2,3,4,5 of 6 keer per jaar bezocht moet worden.

Kan iemand me hiermee helpen?

groetjes. Percy

Percival , welkom op het forum , om alles op de juiste plaats te hebben zou het veel beter zijn dat je een model van jouw planning al eens upload , dan weten de helpers wat waar staat en kunnen ze helpen met het maken van de voorwaardelijke opmaak . Haal alle gevoelige info uit je bestandje en post het . in de vWO is dit dan de NU() + x aantal dagen

Beste Tucker, bedankt voor de aanvullende info, ik ben inmiddels al wat verder gekomen, ik ben alleen nog benieuwd naar het volgende:
- hoe kan ik een koppeling maken zodat door slechts het invullen van de juiste lette de formule in de desbetreffende regel komt te staan
- is het mogelijk om een kleurarcering te maken waarbij de datum 2 weken voor verloop geel wordt (bij verloop wordt deze nl al rood).

wie kan mij helpen?

grt.Perc

Bijlagen

Hi Perc,

Hierbij een oplossing voor het automatisch invullen van de volgende bezoeken !
Wat betreft je arcering begrijp ik de vraag niet helemaal ?

Gr,

Joske

Bijlagen

ThxJoske,

Volgens mij gaat het nu wel lukken, voor wat betreft die arcering, ik weet gewoonweg niet hoe ik hem weg kreeg, haha.

Weet jij wellicht ook hoe je 2 weken voor de uiteindelijke overschrijdingsdatum de datum geel kan laten worden waarnaa hij rood wordt?

je hebt me al heel erg geholpen thx thx.

grt. Perc

Probeer deze eens in de Vw opmaak als tweede voorwaarde.

Code:
=EN(D12<VANDAAG();(VANDAAG()-D12)<15)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan