BF 1942 select place to spawn

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWeetje

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2002
Die vraag komt altijd aan het begin van een missie.
Bovenin de map staat die tekst en een teller loopt af.

Maar als ik dan op zo'n wit rondje druk (deze krijgt dan een extra rondje eromheen als aanduiding dat dat punt geselecteerd is) blijft die vraag staan en de teller blijft lopen en begint na een tijdje gewoon opnieuw.

Als ik op done druk kom ik wel op die plek die ik gekozen heb, maar het lijkt mij niet goed dat die tekst over dat spawn punt en die teller blijven alsof ik niets geselecteerd heb.

Wie heeft dat ook, of moet het anders?
Ik heb patch 1.3 er overheen gezet.

2-de vraag is: wat is dat spawnen eigenlijk precies en waar moet ik op letten?

In het begin van een level kun je alleen spawnen bij je basis. Hoe meer vlaggen je met je team in het spel onder controlle krijgt, op des te meer plaatsen kun je spawnen.

Spawnen betekend letterlijk: Kuit, kleine visjes, spuien
Wat in games met spawnen bedoeld wordt is het tevoorschijn komen. Dus een spawnpunt is het punt waar jij tevoorschijn komt in het spel.
Pas wel op voor spawnkillers. Dat zijn de gamers die bij een spawnpunt staan te wachten tot er iemand spawned en dan gelijk die persoon afschieten. :mad:

Grtz
Brujah

Aha

Het wordt al duidelijker.
Maar die tekst en die teller die blijven gewoon staan ook al heb je een punt geselecteerd?

Geplaatst door =AiS=Brujah
Pas wel op voor spawnkillers. Dat zijn de gamers die bij een spawnpunt staan te wachten tot er iemand spawned en dan gelijk die persoon afschieten. :mad:
zoals ik soms ook wel us doe :p
vind ik der geen bal meer aan, en ga ik mn teamgenoten killen (alleen bij SP hoor...niet in MP, dat kan ik toch niet doen)

Maar die tekst en die teller die blijven gewoon staan ook al heb je een punt geselecteerd?

Ja dit duurt meestal 20 sec ofzo en dan kan je gewoon spelen =]
suc 6 er mee :)

Ja, maar ...

Als je wacht begint die teller gewoon opnieuw.
Maar het klopt dus dat die tekst niet mee verandert.
Er blijft gewoon select place to spawn staan en spawn not selected?
Ook al heb je er dus wel 1 geselecteerd?
Er is niets mis met mijn spel?

oh srry overheen gelezen :O

maar als je de plek hebt geselecteerd en op done hebt gedrukt dan hoort er gewoon ene teller te komen.
probeer anders opnieuw te installeren dan doet hij het misschien wel

Patch 1.3

Ik heb BF1942 geinstalleerd en toen patch 1.3
Daarna Road to Rome.
Moet ik patch 1.3 weer installeren?
De readme van RtR heeft het alleen maar over patch 1.2 niet over 1.3.
Of moet ik 1.3 gewoon weglaten?

Het klopt dat je nog even moet wachten tot de teller voorbij is voordat je kunt spawnen. Dit heeft iedereen, het is een onderdeel van het spel. Welke versie je ook hebt (al is het in 1.3 iets aangepast: wanneer je gaat teamkillen wordt de spawntijd snel groter).

Opgelost

Even opnieuw geinstalleerd en weer geprobeerd.
Ik zie geen verschil maar door al dat testen weet ik hoe het werkt en die teller loopt gewoon.
De tekst dat je een punt to spawn geselecteerd hebt komt pas na dat je op done gedrukt hebt.

Nu nog zien dat ik in operation market garden langer dan 5 minuten volhou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan