bf 2 instaleert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel123

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Berichten
176
hoi

ik had battlefield 2 op mijn pc staan maar is er al weer af wou ik hem opnieuw installen stop hij nadat hij zegt setup voorberijden zij je laad balk verdwijnt en er gebeurd niks:confused:

waar kan dit aan liggen
 
En als je het eens probeert door eerst je virusscanner en anti spyware proggramma's uit te zetten.
 
Bij mij wilde hij eerst ook niet intalleren doordat de virusscanner de schijf aan het scannen was.
 
Hey

Heb het zelfde probleem met bf2 installeren,
Een poos geleden had ik bf2 geïnstalleerd op mijn computer staan maar heb het eraf gegooid en pas wou ik het weer installeren en had ik precies hetzelfde probleem als
maikel123
Dus ik zoeke op internet en stond er ergens dat er nog oude files stonden van bf2 die moet je dus eerst verwijderen dan pas kun je opnieuw installeren alleen ik kan die hele files niet vinden.
Maar als je bij deze computer kijkt bij: 'programma’s installeren of verwijderen' staat er nog een klein bestand van bf2 (12,9mb) dit moet je dus eerst verwijderen, en oh nee als je op verwijderen klikt, wordt dit bestand niet verwijderd.
Als iemand van jullie weet hoe je dat bestand verwijdert...:confused:
 
dat heb ik ook ik zag bf2 daar ook staan wou ook verwijderen maar dat lukte ook niet
 
Heb het zelfde probleem met bf2 installeren,
Een poos geleden had ik bf2 geïnstalleerd op mijn computer staan maar heb het eraf gegooid en pas wou ik het weer installeren en had ik precies hetzelfde probleem als
maikel123
Dus ik zoeke op internet en stond er ergens dat er nog oude files stonden van bf2 die moet je dus eerst verwijderen dan pas kun je opnieuw installeren alleen ik kan die hele files niet vinden.
Maar als je bij deze computer kijkt bij: 'programma’s installeren of verwijderen' staat er nog een klein bestand van bf2 (12,9mb) dit moet je dus eerst verwijderen, en oh nee als je op verwijderen klikt, wordt dit bestand niet verwijderd.
Als iemand van jullie weet hoe je dat bestand verwijdert...:confused:

ik heb het bij mij nu kunne verwijderen ik heb tune-up gebruikt staat op mij pc zitte leuke opties op en daarmee kon ik het wel:D, vind wel raar dat windows zelf het niet kan
 
Laatst bewerkt:
jah ik heb al weer gespeelt:p:D

vind het alleen raar dat het niet met windows kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan