bf 2 spelen met welke videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
eej

ik ga met wat vrienden een bf 2 server huren, en mijn videokaart trekt bf2 nooit, en ik heb een pci kaart
met welke van de twee kan ik bf2 spelen?
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1067423&showTechData=true
http://www.dollarshops.eu/product_reviews_info.php/products_id/1117/reviews_id/136
maar van die 8500 gt heb ik gelezen op tweakers kan het bericht niet zo snel meer vinden
dat het een industriele kaart is en niet te gebruiken is in normale pc:eek::(

welke is het beste van de twee of met andere kaarten mogen jullie ook komen

Ze zijn alle 2 niet op voorraad dus ergens anders gaan zoeken ik post zo een bericht met links even zoeken

ok bedankt, die 8500 was 2 dagen geleden nog op voorraad:( ,was net 3 dagen bij gevuld:confused:

neej ik en mijn vader (ik had er toen nog geen verstand van computers) om een dell pc te kopen met alleen een pci slot

maar als ik tussen die 3 kaarten moest kiezen welke moet ik dan kiezen?

Laatst bewerkt door een moderator:
ok bedank:thumb:
ik ga denk ook maar voor die 8500GT

oke en hoe zit het met je voeding ?

daar zal ik even naar moeten kijken?
dat weet ik zo niet een twee uit mijn hoofd
ik haal zo de kast wel ff open
maar als ik een nieuwe voeding moet dan is coolmaster toch een goed merk?

Laatst bewerkt:
kast open aan de zijkant kijken hoeveel watt die is ..

doe ik zo ff eerst ff de instalatie van iets afmaken

heb hem in een computerkast staan dus moet hem eerst daar helemaal uithalen

heb hem in een computerkast staan dus moet hem eerst daar helemaal uithalen

ja die heeft iedereen denk ik wel maar ja ik wacht wel hoor maar ik zei alleen je kan ook gewoon de zei klep eraf halen en kijken en weer dicht doen daar hoeft de pc niet uit voor maar als je het inderdaad zo doet Stroom eraf !

ik heb er op gekeken en er stonden een heleboel dingen op ik kwam alleen 104 watt output tegen, ik weet niet of dat goed is want het is echt verrekt weinig 104 watt:confused:

BlueRay er kan toch geen 104 watt voeding in mijn computer zitten

na wat gegoogle ben ik er achter gekomen dat er 230 watt in mijn pc zit:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn ervaring met een Dell voeding is dat dat geen standaard voedingen zijn. Er zat bij mij toen een extra stekker aan welke op andere voedingen niet aanwezig zijn.

Vervangen zal dus niet zo makkelijk zijn als gedacht.

oww:confused:
als ik er een foto van maak kan jij dan zien of mijn voeding te vervangen is?

Je moet even kijken hoeveel kabels er vanaf de voeding naar het moederbord gaan.
Van wat ik me kan herinneren zaten er bij die Dell voeding waarmee ik te maken had 3 aansluitingen op het moederbord.

2 stekkers zijn altijd wel aanwezig op de voeding (een lange en een korte van 4 of 6 "puntjes") maar de laatste is Dell-specifiek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan