BF Play4Free start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierenstudio

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2011
Battlefield Play4Free
Nadat we op de website battlefield.play4free.com een account hebben aangemaakt, op de grote Play Now knop hebben gedrukt, het spel hebben geinstalleerd en gezegt dat we het spel willen opstarten, gaf hij het vakje aan waarin het menu weergegeven word.
Voordat er iets in het vakje werd weergegeven, stond er 'bfp4f.exe werkt niet meer'.
De specificaties van de pc waar ik het over heb zijn verreweg goed genoeg voor het spel op de hooogste kwaliteit.
hieronder de specificaties:
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 650 @ 3.20GHz
RAM: 6 GB.
OS: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Videokaart: NVidea GeForce GT 440
Alvast bedankt voor het helpen

Messchien even opnieuw installeren? Wanneer dat niet werkt dan kan je altijd het .exe bestandje uitvoeren met Administrator.

dat kan niet, en het opnieuw installeren helpt ook niet
je moet hem namelijk via internet openen

Nee, hij is niet geblokkeerd.
Via een andere browser werkt het ook niet.

kijk eens of het proces niet vast loopt en als dat dat zo is doe je dn het afsluiten en weer starten.

ja, het loopt vast.
maar ik moet hem dan weer starten via de browser, en dat werkt dus wéér niet!

je moet hem namelijk via internet openen

Dan heb je alsnog een .exe bestandje op je computer. Ik heb het spel namelijk zelf ook gespeeld. Gewoon even zoeken in je Program Files. Daar staat ie echt wel in.

Mocht dat niet helpen dan verwijs ik je graag naar het forum van Battlefield Play 4 Free klik.

Ja, ik snap wel dat er een exe bestandje in program files zit.
en als ik dat bestand instel dat hij moet openen als administrator, opent hij niet meer.

Hoi,
Ik had dat probleem ook eerst maar later startte die wel op, Ik hat toen Internet Explorer daar wil die niet zo best mee, later kreeg ik Google Chrome Dan wil die heel goed !! , Installeer Google Chrome en kijken of hij het wil... VEEL SUCCES !! P.S. Ik heb battlefield play 4 free ook ik heet daarop LWtje

btp4f

heb dit wel eens dan moet hij laden als ik launch maar dan zie ik een zwart scherm ik klik dan en dan staat er reageert niet

wat doe ik dan meld ik mezelf af (DOET IE NIET moet ik pc uitdrukken opnieuw opgestart en dan doet ie het wel)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan