BF Vietnam en Joint Ops demo werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirKrypton

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
4
Hey, ik heb een probleem, elke keer als ik Battlefield Vietnam of de joint operations demo wil spelen loopt mijn PC vast, zelfs na deze compleet te hebben geformateert en windows opnieuw te hebben geistalleerd. Bij BF is het zo dat als ik het spel opstart hij al vastloopt en bij de Joint Ops demo is het zelfs zo dat hij overal kan vastlopen, maar meestal aan het eind van het laadscherm.
Ik draai het op een AMD Athlon 1,2 Ghz , 378Mb SDRAM en GeForce FX5600 128 Mb. Mijn OS is windows 2000.
 
Kijk eens op de website van die spellen of je daar de systeemeisen kunt vinden. Ik heb namelijk het vermoeden dat jou pc niet helemaal voldoet daaraan en dan krijg je zulke problemen
 
Okay, ik ben er inderdaad achter dat Joint Ops iets te hoog gegrepen is voor mijn systeem maar voor BF is het zo dat mijn PC aan alle eisen voldoet.
 
Voor BF Vietnam heb je een 933 MHZ processor nodig, 256 MB RAM en min 64 MB 3D videokaart. Zou dus moeten kunnen. Heb je de laatste directx (9.0b is nodig) en de laatste drivers voor je videokaart (5.6.7.2)?

Heeft het spel al een keer gedraaid? Staan de instellingen voor de videokaart in het spel niet te hoog?
 
Ja ik heb de laatste DirectX en ook de laatste Drivers voor mijn video kaart. Ik heb Windows er net nieuw opgezet dus is ook helemaal schoon. Verder heeft BF vanaf de eerste keer niet gedraaid
 
Als je die demo hebt gedownload kan het zijndat daar gewoon een foutje inzit. probeer hem nog eens te downen evt van een andere site. Kijk of je alle instellingen van je videokaart goed hebt staan. En zet evt mocht je in de opties van het spel kunnen komen daar ook alles zo laag mogelijk
 
Als je BF ook hebt gedownload, is het waarschijnlijk dat het aan je kopie ligt.
 
Hijs idd voor een LAN-party ged/l maar bij een vriend van mij doet hij het wel en bij mij niet.
 
BFvietnam heeft geen demo!!
Geluidskaart kan soms ook dwarsliggen
Welke heb je??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan