BF2 Direct X

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
337
Hallo Help(mij)ers!

Ik speelde vroeger nog wel is BF2 (echt gaaf spel), dus ik dacht lekker ff op zondag weer bf2en!
Dus ik start het spel zo op, krijg ik een error!
Hij zegt dat hij minimaal directx 9 of hoger nodig heb, dus ik denk hoe kan dat nou vroeger kon ik het altijd spelen.
Had ik directxupdater gedownload en gebruikt zegtie dat ik al de hoogste versie heb.
Wat nu? Hij herkent de nieuwste versie niet ofzo?

Greetz Menno
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer BF 2 in compatibileitsmode te spelen of bij de eigenschappen van compatibiliteit in Direct X 9 te spelen
 
Ow, staat dat er niet bij? Probeer dan eens in 640x480 te spelen.
 
DirectX vanaf de BF2 cd/dvd laten installeren?
 
Er is een web setup van DirectX (waarbij extra bestanden gedownload worden) en een volledig pakket. Download en installeer de laatste DirectX End-User Runtimes (95,6 MB), mocht je dit nog niet gedaan hebben:

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=8109

Laat de setup zichzelf uitpakken in een tijdelijke map. Ga dan naar die map en start DXSETUP.exe om DirectX te updaten.

Het volledige pakket bevat ook oudere bestanden van DirectX die je mogelijk nodig hebt.
 
Hey bedankt voor je reactie.
Ik heb het geprobeerd maar het maakt geen verschil helaas!
Ik ben teneinde raad :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OK, kun je je systeem specs posten en onder welke Windows je het spel probeert te spelen?
 
processor:
intel(r) core(tm)2 quad cpu q8300 @ 2.50ghz

geheugen:
4.5 gb ram

besturingssysteem:
microsoft windows vista home premium edition service pack 2 (build 6002), 64-bit

videokaart:
ati radeon hd 4350

harde schijf:
800 gb waarvan 170 beschikbaar

:p
Maar het rare is dat ik het gewoon altijd heb kunnen spelen.. En nu ineens niet meer? Echt vaag!
 
Laatst bewerkt:
Heb je geprobeerd om het spel te starten als administrator? Rechtsklik op het icoontje, dan uitvoeren als administrator.
 
Ja had ik al :|
Werkt ook niet :(

Ik snap het gewoon niet.. Ik kon het altijd spelen tot nu..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan