BF2 loopt vast na spawnen en schiet naar windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

freekharms

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Nadat ik een nieuwe computer heb aangeschaft blijft bf2 steeds vast lopen. Nadat de map is geladen en ik een spawn plek heb gekozen, sluit bf2 af en schiet het terug naar windows. Of met een beetje mazzel pas na 5 minuten. Dit is alleen als ik via multiplayer speel. Via solospel heb ik geen problemen, het is alleen een stuk saaier.

Een behoorlijk irritant probleem, hieronder staat mijn specificatie en daaronder wat ik allemaal al geprobeerd heb om het op te lossen (zonder resultaat). Op de laptop die ik hiervoor had liep het spel trouwens prima (met lage instelligen dan). Laptop had een kaart met 128mb, intel celeron 1.5 ghz en 512mb werkgeheugen.

specs computer nu:
intel Q6600
2 gig werkgeheugen
asus p5b-mx moederbord
nvidia geforce 8600GT

Wat ik allemaal geprobeerd heb:
-drivers updaten (moederbord en videokaart)
-verschillende beeldinstellingen tijdens spel (van alles op hoog tot alles op laat)
-het windows update bestand KB917422 verwijderd
-windows firewall uit / aan (met bf2 toegevoerd aan uitzonderingen)
-met en zonder punkbuster
-andere accountnaam
-windows professional opnieuw geinstaleerd
-battlefield 2 opnieuw geinstaleerd

De temperatuur van de processor, of processoren liever gezegt komt niet hoger dan 40 graden en die van het moederbord word niet meer dan 50)

Geen idee wat ik nog kan proberen. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt, Freek

Laatst bewerkt:
Het (inmiddels) welbekende Crash To Desktop probleem.

Spijtig genoeg is dit bij BF2142 ook zo, ik kan alleen niet fatsoenlijk een single-player map doen zonder eerst een online server te hebben gejoined, een paar minuten daarop spelen en dan disconnecten. En om nou online je vliegkwaliteiten met een joystick te gaan testen is ook een beetje zonde van je stats :(

Je zou eens op deze forum moeten kijken of je probleem er tussen staat of anders stel
je het daar, zijn veel BF2experts tussen die je kunnen helpen.

@ tha devil
Je kunt een lege online server gaan joinen, daar kun je zoveel mogelijk crashen wat je wilt
dat heeft geen invloed op je stats die pas gaan tellen bij een x aantal spelers

Je zou eens op deze forum moeten kijken of je probleem er tussen staat of anders stel
je het daar, zijn veel BF2experts tussen die je kunnen helpen.
Welk forum? Ik neem aan dat je een linkje van deze wilde maken naar het forum dat je bedoeld...
@ tha devil
Je kunt een lege online server gaan joinen, daar kun je zoveel mogelijk crashen wat je wilt
dat heeft geen invloed op je stats die pas gaan tellen bij een x aantal spelers

Kan ook, ik kan ook eerst even online gamen en daarna gaan oefenen... Hopelijk is het brengt patch 1.40 (BF2142) meer geluk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan