Hallo BF2érs 
Ik heb thuis 3 pc's staan.
Voor elk van deze pc's heb ik een originele bf2 game.
Ik heb bf2 stand alone met een bf2 special forces stand alone (2 cd's)
Ik heb Bf2 deluxe met bf2 +special forces op één cd.
En ik heb bf2 met bf2 - special forces - euro - fury op één cd.
Als ik ze installeer gaat alles goed, en voorheen kon ik met alle drie de pc's in hetzelfde veld spelen bv met drie man in warlord.
Ik heb een tijdje niet gespeeld en heb bf2 patch 1.41 gedownload.
Als ik het spel installeer dan zie ik bij elke pc een unieke code staan onder de klikker stoppen (rechts boven)
Code: 1.1.2552-XXX.X en zo hebben de ander 2 pc's een andere unieke code.
Als ik daarna de patch 1.41 installeer dan hebben alle drie de pc's plotseling dezelfde code:
Allemaal: 1.1..2965-XXX.0
Ik kan met alle drie de pc's tegelijk online spelen, maar ik kan niet met alle drie de pc's in hetzelfde veld spelen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
De pc’s zijn aangesloten op een hub die weer is aangesloten op een router (inc wireless), die weer is aangesloten op de upc modem. Ik heb de router er al een keertje tussen uit gehaald, maar dan deden ze het nog niet.
Jehu

Ik heb thuis 3 pc's staan.
Voor elk van deze pc's heb ik een originele bf2 game.
Ik heb bf2 stand alone met een bf2 special forces stand alone (2 cd's)
Ik heb Bf2 deluxe met bf2 +special forces op één cd.
En ik heb bf2 met bf2 - special forces - euro - fury op één cd.
Als ik ze installeer gaat alles goed, en voorheen kon ik met alle drie de pc's in hetzelfde veld spelen bv met drie man in warlord.
Ik heb een tijdje niet gespeeld en heb bf2 patch 1.41 gedownload.
Als ik het spel installeer dan zie ik bij elke pc een unieke code staan onder de klikker stoppen (rechts boven)
Code: 1.1.2552-XXX.X en zo hebben de ander 2 pc's een andere unieke code.
Als ik daarna de patch 1.41 installeer dan hebben alle drie de pc's plotseling dezelfde code:
Allemaal: 1.1..2965-XXX.0
Ik kan met alle drie de pc's tegelijk online spelen, maar ik kan niet met alle drie de pc's in hetzelfde veld spelen.
De pc’s zijn aangesloten op een hub die weer is aangesloten op een router (inc wireless), die weer is aangesloten op de upc modem. Ik heb de router er al een keertje tussen uit gehaald, maar dan deden ze het nog niet.
Jehu