[bf2] spel loopt vast na paar min spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fczwolle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
ik heb net een nieuwe computer gekocht(heb niet zo veel verstand van computers maar dit leek me wel een goeie)

nu heb ik er battlefield 2 op gezet, maar die loopt vast na paar minuten spelen spelen.
(hapert tussendoor ook)

heeft iemand een idee hoe dit komt?

intern geheugen: 1024 Mb DDR2
Intel Pentium D Processor 820 DUAL CORE (2.8 Ghz)
Grafische kaart : nVidia GeForce GE 7300 SE
videogeheugen: 512 Mb Turbo Cache

Laatst bewerkt:
Op wat voor instellingen heb je hem gezet?

Probeer eens alles op laag te zetten en dan kijken of je hetzelfde probleem ondervindt. Vervolgens als alles goed draait verhoog je steeds een setting per keer, zo kun je makkelijk de boel weer terug zetten mocht hij toch weer gaan haperen na een wijzing van instelling...

Overigens zou ik hier de test ook eens draaien, wellicht kan je pc het gewoon niet aan. (Hoewel dat raar zou zijn aangezien ik BF2 goed kon draaien met een AMD 64 3200+, 512MB werkgeheugen en een 256MB GeForce FX5600)

hij werkt nu wel hapert af en toe nog wel een beetje maar alles staat op laag....
maar de haperingen komen niet vaak meer voor bedankt hiervoor.

met die test site zit ik tussen recmommended en fast in dus zou je toch eigenlijk niet op laag hoeven te spelen..

nogmaals bedankt...

fczwolle//

Verdeel het geheugen in 2 delen. of laat er een nieuwe geheugen chip inzetten met een paar gig. ik heb op me pc 350 Gig. dus deze schiet als een speer.

videogeheugen: 512 Mb Turbo Cache

Grafische kaart met gedeeltelijk shared memory. Niet echt een performance kaart. Daar ligt denk ik je probleem.

@NovaSoftware

Je haalt hier dingen verschrikkelijk door elkaar.
Verdeel het geheugen in 2 delen. of laat er een nieuwe geheugen chip inzetten met een paar gig. ik heb op me pc 350 Gig. dus deze schiet als een speer.
Je praat hier over de harddisk, niet over wat belangrijk is voor de game. Dan moet je RAM en videogeheugen bekijken.

dus ik moet een nieuwe grafische kaart voor een betere preformence?

dus ik moet een nieuwe grafische kaart voor een betere preformence?

Je zou kunnen beginnen met iets minder detail te kiezen terwijl je je game speelt, dan loopt het grafisch allemaal wat makkelijker.

Omdat je kaart een deel van intern geheugen gebruikt is 1024 MB RAM zeker voor BF2 aan de lage kant.

Als je de mogelijkheid hebt met die kaart, zou ik zeker niet meer dan 256 MB videogeheugen gebruiken, des te meer houd je intern over.

Met een beetje tweaken aan de grafische instellingen en verminderen van gedeeld geheugen, kan je denk ik wel een goed spelletje met de kaart spelen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan