BF2142 fout opgetreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feezzo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo
Ik heb net Battlefield 2142 gekocht, en ben natuurlijk best wel blij omdat ik dat spel 2 jaar geleden kapot in m'n kast vond.
maar nu is mijn dvd speler kapot, en heb ik em via andere computer geinstalleerd, dan wil ik het spel starten en dan zegt het spel: Plaatst de jusite installatie-disc, dus ik no cd crack downloaden, en dan start ik em en dan krijg ik zo'n melding van: Windows heeft een fout gevonden bericht

Ik zou het erg waarderen als iemand me uit de brand kon helpen:confused:

Al een andere crack geprobeerd? Soms zitten er cracks tussen die niet juist werken.

En hoe heb je precies via een andere comp het spel geprobeerd te installeren? Heb je het spel op die computer gezet en toen gekopieerd of iets dergelijks?

Wat je ook nog kan doen is de cd/dvd speler uit de andere pc halen en deze tijdelijk in de pc te hangen waar je het spel op wilt spelen. Installeren, crack erover en de cd/dvd speler kan weer naar zijn oude plekje terug.

Lol

Het is un andere computer uit een netwerk van 3 computers met 1 host.:rolleyes:
Maar het is mijn broer en ik mag z'n dvd speler niet lenen:evil:, en ik heb ook al andere cracks geprobeerd,:D maar ik ben nu een iso aan het downloaden, misschien werkt dat;)

Bij die iso zul je alsnog een crack nodig hebben, maar misschien lukt het met die nieuwe iso wel. Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan