Bf3 xinput9_1_0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt eigenaar worden van de map ipv trustedinstaller
Wel op eigen risico
Typ in cmd prompt(uivoeren als admin) "takeown /f C:\Windows\System32\ "

oke dat laatste bericht zag ik niet
Jij hebt het over de xinput9 in de map van battlefield ; wij over de map system32 ( daar staat ie nl ook .)

Laatst bewerkt:
zelfde probleem

Ik heb PRECIES hetzelfde probleem. bij mij zegt hij dat ook. Ik heb ook alles geprobeerd maar het lukt maar niet. Heb ook bij de klantenservice van EA gevraagd mar ik heb iets van 7 mensen gehad en ze wisten allemaal niet wat er zou kunnen zijn. heb wel 3 codes voor BF3 limited edition gekregen :) (dacht dat het misschien aan de code lag) maar dat helpt ook niet.

mijn foutmelding is ook :"C:\Windows\systern32\XINPUT9_1_0.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of sofwareleverancier voor ondersteuning."

als iemand meer weet vertel het alsjeblieft zo snel mogelijk. er zijn een paar mensen met hetzelfde probleem.

Ik gebruik zelf: Vista service pack 1 32 bit. heb ook Directx 11 en nee ik gebruik geen x-box... (snap niet eens hoe je met xbox controller op je pc kan maar ok).

Hoop snel wat te horen, Maffiaboy (ja kweet is domme naam :d)

@maffiaboy664: Zoals je ziet is het probleem van Vincent opgelost.
Ga naar die link, zorg ervoor dat je klikt op Download File, pak xinput9_1_0.zip uit, en zet het daaruit uitgepakte bestand xinpu9_1_0.dll in de map waar je Battlefield 3 in geïnstalleerd hebt.
Daarna de map waar Battlefield 3 geïnstalleerd heb hernoemen zodat er géén spaties meer in de naam staan (dus bijv. mapnaam "Battlefield 3" hernoemen naar "Battlefield").
Daarna het programma starten vanuit die hernoemde map.

Blijkbaar was dat genoeg om het probleem op te lossen.

Succes,

Tijs.

Werkt!!!

HEEL ERG BEDANKT!!!:D:D:D

bij mij werkt het nu ook maar ik kon me bestandsnaam niet veranderen ik kon wel de file downloaden en in de map doen.

heel erg bedankt,
Maffiaboy664

Maffia, enige kans dat je zo'n code kwijt wilt? :P

Ik was de persoon in de chat die de oplossing bedacht.... :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan