Bf3

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexhoog98

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
54
Beste,

Gister heb ik via Origin Battlefield 3 gedownload omdat deze toen stond bij op onze kosten. Dus ik heb dat gedownload en geïnstalleerd, nouja probeerde... kreeg een DirectX error... na even gezocht te hebben, heb ik op youtube gevonden hoe dat moest :). Installeren lukte nu dus. Nou probeerde ik de het spel op te starten maar krijg ik deze foutmelding:Naamloos (2).jpg Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes,
Alex
 
kun je je systeem specificaties op schrijven?

letop dit spel gebruikt je browser als menu om je spel te spelen.
 
processor: Intel i5 4570
moederbord: Asus b85m-e
Videokaart: sapphire r9 270x OC with Boost
PSU: Coolermaster GM g550m
Case: Zalman Z3 plus
OS: Windows 8.1
Ik denk dat ik alles heb of wilt u er ook rand apparatuur bij?
 
Laatst bewerkt:
Aan je hardware ligt het zeker niet, is niks mis mee.
Volgens de error is je licentie niet geldig en dat er een .dll bestand mist.
Je kan het beste het spel verwijderen en opnieuw downloaden en installeren, maar dan zonder youtube.
En dan voordat je het opnieuw installeert eerst de nieuwste drivers van je videokaart downloaden, en de nieuwste versie van DirectX installeren.
Doe dit wel z.s.m. want BF3 is alleen vandaag nog gratis.
 
Bedankt voor je nuttige reactie Diderik0529. Ik zal dit doen en bericht hier later over hoe het gegaan is.
 
Ik heb net BF3 weer geïnstalleerd na alles geupdate te hebben en ik krijg nog steeds de DirectX error... DirectX Setup Error: An internal error occurred.
Kan iemand mij helpen?
 
Even voor de duidelijkheid, deze error krijg je tijdens de installatie? En niet als je het spel probeert op te starten?
Je zou ook kunnen proberen DirectX vanuit BF3 proberen te herinstalleren.
Ga naar: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\__Installer\directx\redist en zoek dan de DXSETUP file op en run die en probeer het dan opnieuw.
Zorg wel dat je verbonden blijft met het internet.
Je moet misschien dan eerst je PC opnieuw opstarten.
 
De directX error krijg ik tijdens de installatie en de licentiefout dat ik een dll bestand mis krijg ik als ik hem opstart.
EDIT: dit heb ik net gedaan maar de zelfde foutmelding blijft...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan