BFBC2 lag op elke server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
144
Hallo.
Ik heb n probleem met BFBC2 (voor degene die het niet weet: een FPS).
Dit is het probleem: Als ik een server join, lag ik en ik teleporteer overal. Ik kan het spel dus bijna niet spelen.
Mijn ping is normaal, mn internetsnelheid ook (10 mbps). Ik speel op een laptop, dus router/draadloos. Ik heb al geprobeerd de stekker van de router eruit te halen enz enz. Niks werkt.
Kan iemand me AUB helpen?
bedankt :)
 
Klink misschien stom, maar speel het eens bekabeld ipv draadloos. En geef even aan of dit verschil maakt.
 
geeeen idee waar bij ons de kabel is, heb tot nu toe altijd bfbc2 draadloos gespeeld en heeft ALTIJD gewerkt. dus nu moet het net zo goed werken. Ik wil niet voortaan altijd met de kabel spelen, het spel hoort gewoon te werken.
 
Dat snap ik...

Maar test het nu gewoon even, dan weten we namelijk meteen of het aan draadloos ligt of toch ergens anders moeten zoeken.
 
Waarom ga je zo'n spel eigenlijk op een laptop spelen.
Als je een FPS game wil spelen moet je aardige frames kunnen halen van je videokaart,
En BFBC2 heeft een aardige spec om hem vloeiend te laten lopen, zo is het minimaal een 8800GT.
Aangezien geen 1 laptop op deze aardbol deze zelfde specs heeft als die videokaart zou ik het spel niet gaan spelen op een laptop.

Anders kan je je Frames controleren met Fraps als je onder de 30 frames komt zou ik het spel niet gaan spelen.
 
Ah, dan is er nog iemand met dezelfde nick. Niet hier trouwens, want dat kan niet.
 
Denk wel dat je weet wie ik ben, in het weekend woon ik
een paar 100 meter van jou vandaan
 
Verdorrie, ik surf weer verder denk Den helder, Den Helder...

Grr GER!

Haai!:d

Ontopic maar weer dan?
 
Laatst bewerkt:
aha, zo gaat dat dus hier. Iemand meteen gaan aankijken als hij een spel op een laptop speelt :)
Nou, ik kan je 1 ding zeggen en dat is dit; Mijn laptop kan het spel aan. Dus niet meteen gaan zeggen dat er geen een laptop op de wereld is enzo blabla.. want er zijn wel degelijk laptops op de wereld die het spel aan kunnen. (mijn laptop kan gta IV op medium aan)

Btw: een topic is geen chatpagina.. -.-
ONTOPIC: Gisteren de router er uitgehaald met de stekker voor zo'n 30 minuten.. Nu lag ik niet meer.
 
Suc6 met gamen dan :thumb:

Hoeveel frame drops heb je met je laptop in de 5 minuten??
 
Azzario, doe eens lief! hahahahah.

Maar Blabla2, als jij het spel gewoon kan spelen op je laptop, wie zijn wij dan om dat af te keuren? Dat is uiteraard je eigen keuze.

Waar het om ging is de verbinding en de lag. Is dat nu wel of niet beter als je bedraad speelt?
 
nee was geen verschil.
@azzario; ga alsjeblieft een ander forum zoeken ofzo -.-
 
Nou, das nu ook weer niet nodig :D

Maar geen verschil, dus dan moet het hem toch ergens anders in zitten. En wat dat dan is, zou ik zo 1,2,3 niet durven zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan