BFME werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattias12345

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Berichten
5
het spel 'the lord of the rings the battle for middle earth' werkt bij mij niet. als ik het spel erin doe krijg ik het opstartmenu, als ik dan op installeren druk krijg een zwart scherm. als ik dan op ctrl-alt-del druk staat er bij BFME 'reageert niet'.

het ligt niet aan het spel, want ik gaf het aan een vriend mee en bij hem deed hij het wel. maar bij mij doet hij het niet. weet iemand hoe het komt?

alvast bedankt.:)

Mattijs (Mattias)
 
Het kan zijn dat je computer gewoon te vol staat / te veel processen bezig zijn zodat hij de set-up niet kan laden.
 
maar hij deed het eerst wel op onze computer, alleen ik heb het ooit gedeïnstaleerd en nu probeer ik het weer te installeren en nu doet hij het niet. volgens onze computer heb ik alle systeemvereisten en ook genoeg schijfruimte
hoe kan het dan?
 
Weet je, wat ik met processen bedoel? Dat je computer gewoon te veel dingen aan het doen is zodat het eeuwen duurt dat set-up oplaadt?:thumb:
 
maar als het spel een tijdje met een zwart scherm aan staat dan gaat het weg en heb ik gewoon weer een leeg bureaublad en dan staan er ook geen processen bij windows taakbeheer. dus het verdwijnt gewoon in plaats van superlang te duren
 
Tja.. sorry Matthias, dan weet ik het niet ..
 
weet iemand of het misschien ook aan het cpu-gebruik kan liggen?????

alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan