Bhjk_se.55310

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Hoi,

ik heb mijn pc online gescand op trend micro. Hij heeft wat gevonden, hij heeft ze ook prima verwijderd behalve een....:confused: BHJK_SE.55310, hij kon deze niet verwijderen. Weet iemand wat het is en hoe ik hem kan verwijderen???

Alvast bedankt.

Espoir007

Even Ewido downloaden en in veilige modus scannen. :D

De ene keer zie je het als een trojan, de andere keer als spyware in Google maar wel eentje die je niet makkelijk verwijderd.
Het zou kunnen dat je hierbij zo'n (heet dat niet zo?) killbox nodig hebt.
Misschien lukt het in veilige modus wel. 't Is te proberen.

BANDIT123 zei:
Moet die wel even uitgezet worden dan
Eerst even afwachten waar het bestand staat. Scheelt onnodig werk;)

En veilige modus wil ook vaak helpen:)

:evil: Hoi,

Het was een ramp maar nu is mijn pc weer gemaakt...
Na het lezen van het bericht : opnieuw start in de veilige modus...ik heb het heel braaf gedaan. En mijn computer start gewoon niet meer, niet in de veilige modus ook niet gewoon. Ik heb mijn computer moet wegbrengen. Ze hebben hem kunnen starten door iets te doen met ms-dos (Boot-MS-Dos 6.22)....Vanavond laat ik opnieuw scan op trend micro...om opnieuw te kijken als het bestand BHJK_se.55310 ergens te vinden is. Ik heb wel norton laten draaien tijdens het opstarten maar hij heeft gevonden, nergens niet. :confused:
Ik laat jullie weten wanneer ik iets meer weet...toch bedankt voor jullie reactie zover.

Groetjes,

Espoir007

Nou dat was wel erg fanatiek voor spyware :D 'k Denk dat het toch een trojan was maar een niet al te bekende.
Ik hoop dat je nu van het probleem af bent.
Wil je je vraag als opgelost zetten?

Hoi,

ik zet de vraag op opgelost wanneer ik vanavond zeker van ben dat de spyware uit mijn computer is. :p Voor het toeval dat hij nog in zit...

Espoir007

Laat em dan even buitenshuis scannen bij Bitdefender en draai AdAware.
Heb je systeemherstel al weer aan of is dat nog uit?
Vergeet het niet aan te zetten.

Hoi, opnieuw laten scannen op trend micro. Hiep hiep hoera mijn pc is schoon.

Bedankt

Espoir007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan