bibliotheek windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

esmel

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
In mijn bibliotheek staan verschillende verwijzingen naar bestanden die al lang van mijn computer zijn verwijderd. Het lukt mij niet om deze koppelingen te verwijderen. Weet iemand hoe dit moet?

In de bibliotheek van de mediaspeler op een bestand gaan staan en dan een rechtermuisklik levert mij onderstaande optie op.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
bedankt gast0225 voor je reactie. Zo werkt dat bij mij ook. Echter niet voor verwijzingen in de mediabibliotheek naar bestanden die al verwijderd zijn. Dan komt er geen reactie op een klik van de rechtermuisknop

Bijzonder vreemd, ik heb namelijk zojuist (als testje) een MP3 uit een map verwijderd (prullenbak) en vervolgens idd. middels de rechter muisknop mocht ik de (inmiddels loze) verwijzing 'verwijderen'.

bedankt gast0225 voor je reactie. Zo werkt dat bij mij ook. Echter niet voor verwijzingen in de mediabibliotheek naar bestanden die al verwijderd zijn. Dan komt er geen reactie op een klik van de rechtermuisknop

Op toetsenbord Delete geprobeerd?

De watchdog heeft je geattendeerd op de veertien dagen oud zijnde vraag. ;) Helaas, ik kan niets meer verzinnen, hoe graag ik ook zou willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan