bibliotheken kwijt

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb vandaag windows10 geinstalleerd. behalve dat deze een externe HD niet herkende (F: was G: geworden) leek alles ok. maar nu zie ik in het Verkennervenster geen bilbiotheken meer. als ze weg zijn is dat een ramp.
ik zie ook nergens meer hoe ik die moet maken (maar dat kan aan mij liggen omdat ik dat lang geleden een aantal keren heb gedaan onder windows7, wie helpt mij op weg?

Die zijn er volgens mij inderdaad niet meer in W10 maar waarom is dat een ramp?

weet je zeker dat ze er niet meer zijn? ze waren voor mij een makkelijke manier om een uit een veelheid van mappen snel de belangrijkste te vinden.
als ze er niet meer zijn - ik kan het me niet voorstellen - ga ik terug naar windows7 ....

Kijk hier hoe je de bibliotheken weer kan activeren:
http://wind8apps.com/enable-libraries-windows-10-file-explorer/ (Engels)

Dit zijn de eerste en belangrijkste stappen:

- Open File Explorer
- Instead of Home, go to This PC
- In the left pane, right click the empty space to open the context menu.
- Check the Libraries item

Nu zie je de bibliotheken weer.

Laatst bewerkt:
dank je wel ed, ik was in paniek! nu niet meer!

Weer een leven gered ;)

zo erg was het nou ook weer niet :thumb:

nog éen vraagje: onder windows7 stonden de bibliotheken vrij ver bovenaan. nu moet ik scrollen om ze te bereiken. kan ik de bibliotheken nog naar boven verplaatsen?

Klik er met rechts op en kies dan voor "Aan Snelle toegang vastmaken".

dank wederom.
toch nog een vraagje. als ik, via een zoekterm die ik ingeef rechts boven in, de resultaten krijg kan ik niet sorteren op datum gewijzigd. kan dat ook hersteld woren?

Klik met rechts op een leeg vlak in de regel van een gevonden item. Kies dan: Sorteren op > Gewijzigd op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan