robbertje007
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 sep 2008
Hej,
Ik heb een paar dagen geleden bier over mijn laptop gegooid. Ik heb het toetsenbord toen drooggemaakt en de laptop op z’n kop gehouden zodat het bier eruit liep. Ik heb hem toen uitgedaan en op z’n kop laten liggen. Toen ik hem even later weer aan had gedaan deed de letter l het niet meer. Toen weer uitgedaan en later deed ik hem weer aan en toen deed helemaal geen toets het meer. Toen me accu eruit gehaald (Achteraf veel te laat
). Toen nog even op z’n kop laten liggen en gaan slapen. De volgende dag heb ik hem open gemaakt en het toetsenbord eruit gehaald. Deze heb ik toen in heet water met een klein beetje sop gedaan, en printplaatje dat zichtbaar was met wattenstaafje en alcohol schoongemaakt (voor geval dat daar ook suikers op waren gekomen). Ik heb het toetsenbord met fohn droog gemaakt en verder laten drogen, de volgende dag het toetsenbord weer teruggeplaatst en deze deed het nog steeds niet. Nu is mijn vraag, hoe kan ik erachter komen waar het probleem zit, is mijn toetsenbord zelf kapot of is het in mijn laptop zelf het contact met mijn toetsenbord kapot gegaan? Dit zou ik willen weten, omdat ik als het aan het toetsenbord ligt ik een nieuw toetsenbord kan kopen.
Het is een compaq/hp Presario CQ61-320SD.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een paar dagen geleden bier over mijn laptop gegooid. Ik heb het toetsenbord toen drooggemaakt en de laptop op z’n kop gehouden zodat het bier eruit liep. Ik heb hem toen uitgedaan en op z’n kop laten liggen. Toen ik hem even later weer aan had gedaan deed de letter l het niet meer. Toen weer uitgedaan en later deed ik hem weer aan en toen deed helemaal geen toets het meer. Toen me accu eruit gehaald (Achteraf veel te laat

Het is een compaq/hp Presario CQ61-320SD.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.