Bier over m'n laptop wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

laptopjunk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Ey mensen,,

Bier drinker gooit bier over laptop heen... Nu heb ik een probleem hij start nog wel en branden lampjes ook gewoon. Maar geeft geen beeld. we hebben opengehaald en kalk schoongemaakt:P Maar alleen geeft ie geen beeld. voor de rest laad hij wel enzo. Zelf dacht ik aan moederbord of Videokaart. heb een packard bell win xp. anderhalf jaartje oud.

Kan iemand me helpen?

cheers.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel aangepast "oke BIG problem" zegt niets over je probleem/vraag.

Ik denk niet dat je dit snel kunt oplossen, als het al op te lossen is. Openhalen en voorzichtig schoonmaken, maar het kan ook al te laat zijn.(kortsluiting)

Dus?

Je laptop valt niet altijd binnen je verzekering. In de meeste gevallen zul je het met een fabrieksgarantie moeten doen en die vervangen vaak niets in geval van waterschade.

En als je de laptop op een extern scherm aansluit? Wordt er dan wel beeld gegeven?

Als je het zelf had gedaan krijg je niets van de verzekering, in dit geval heeft je buurman het gedaan en hoort hij het aan zijn verzekering door te geven. Zult dan niet meer de nieuw waarde krijgen en ze zullen eerst zeggen dat hij naar een reparateur gebracht moet worden en als hij gemaakt kan worden vergoeden ze dat.

Wie zegt dat zijn buurman het heeft gedaan?

Dat blijkt niet uit zijn verhaal dus als hij dat wil gaan proberen dan heet dat verzekeringsfraude...

Het lijkt mij niet de bedoeling dat helpmij mensen helpt om te frauderen...

Wie zegt dat zijn buurman het heeft gedaan?

Dat blijkt niet uit zijn verhaal dus als hij dat wil gaan proberen dan heet dat verzekeringsfraude...

Het lijkt mij niet de bedoeling dat helpmij mensen helpt om te frauderen...

jawel want dat is juist "helpen"

Zeggen dat je het gedaan hebt, terwijl dat niet het geval is waarna je profiteert van de verzekering kan betitelt worden als fraude, toch?
Maar misschien heeft de dader een WA verzekering, en kan daar een beroep op worden gedaan.

ja fraude is het wel maar het is maar een tip.wat ie mee doet moet ie zelf weten

en dan moet ie met alle respect niet "heilig"doen over gezeur van dat niet mag op helpmij.
wij(en hij ook)geven ook wel eens tips over cracks e.d(google eens) zonder een directe verwijzing.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan