Bier over toetsenbord gegaan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Hoi, ik heb net een bierflesje omgestoten en een gedeelte van de consumptie is in het toetsenbord gekomen!!:S nouja, iig doet hij het nu nog dus, maar kan het kwaad of bestaat de kans dat het toetsenbord t later niet meer doet??

Ik hoor het wel,

Alvast bedankt!

Hepyro

hoi,

na het opdrogen zouden sommige toetsen kunnen blijven plakken of slecht contact geven, dan wordt het toetsen losmaken en de boel kuisen, met een fris biertje erbij ;-)) schol........( = proost )

Hij kan het alleen maar beter gaan doen, als de alcohol is uitgewerkt, nu is hij dronken, dus dan reageert hij ook langzamer!! Nee hoor geintje, ik denk dat als hij het nu goed doet dat hij het wel goed blijft doen, denk dat als hij beschadigd was dat je dat meteen gemerkt had.

als dat gebeurt dan als de sodemieter het bord onder de kraan en daarna lang en goed laten drogen............. de "plakkerige" vloeistof is dan weg en het water kan in principe geen kwaad.

Koop een busje "lucht" en blaas het eventuele achtergebleven aangekoekte materiaal na het drogen weg en het bord zal er verder geen hinder van ondervinden.

Of stop hem in de afwasmachine (als je die hebt) werkt ook prima, Komen ze er weer als nieuw uit. Oh ja, wel goed laten drogen en ff een klein beetje losschroeven dan kan het water er beter uit. Heb ik laatst ook gedaan gaat hartstikke goed , je moet hem dan wel een dag of twee laten drogen. Ik heb hem toen lekker buiten in de zon en de wind gehangen.:thumb::D

je kan hem ook zo laten
dan is er niemand meer die achter je computewil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan