Bierkratje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
ik ben van plan mijn systeem in een bierkratje te plaatsen nu vraag ik me dus af hoe z9ou ik dat moeten doen het gaat eerst om het mobo hoe krijg ik die in mijn kratje dat de voeding/CDROM alles ernog boven kan???

ik heb een heineken kratje :D

en een ATX mobo het gaat om een MSI K7T Turbo

ik bedoel dus eigenlijk hoe diep ik moet zagen enzo en hoe ik de kaarten vast zet ik heb nog een ATX voorzetstukje voor me mobo (komt goed uit :D)

ok ik heb eigen afmetingen als t niet lukt probeer ik t gewoon opnieuw (heb toch nog 2 kratjes staan:D)

Zou je wat vaker de
edit.gif
knop willen gebruiken ipv telkens nieuwe berichten te posten?

Dank u.

Afmetingen, je hebt toch al een formaat, het kratje :)

Deze is niet van mij, ik heb een andere maar ziet er wel bijna zo uit.
Alleen zit er een 386 in en hij draait niet meer :D

16.jpg

Zou je wat vaker de knop willen gebruiken ipv telkens nieuwe berichten te posten?

well dan weet niemand wanneer ik wat gezegt heb :D

maar ok als ik wat vergeten ben is t goe hoor ;)

Eerlijk gezegt zie ik liever een volle krat bier ,pak een doos pampers en bouw hem daar in :D:D

Geplaatst door Ecl1pse
Zou je wat vaker de knop willen gebruiken ipv telkens nieuwe berichten te posten?

well dan weet niemand wanneer ik wat gezegt heb :D

maar ok als ik wat vergeten ben is t goe hoor ;)

Dennis bedoelt, dat die 3 berichten ook als 1 bericht konden en je ze door aanpassen bij je bericht kon zetten :)

ergens weggeplukt!:)

Bijlagen

• heiniken.jpg
    heiniken.jpg
    26 KB · Weergaven: 84
Bij het casemodden gaat het vooral om de eigen creativiteit. Dus sla zelf eens aan het denken ipv steeds te vragen hoe je dit en dat moet doen :)

Geplaatst door Steve
Bij het casemodden gaat het vooral om de eigen creativiteit. Dus sla zelf eens aan het denken ipv steeds te vragen hoe je dit en dat moet doen :)

het zijn maar voorbeelden....

mijn eigen creativiteit heeft idd ook gewerkt steve het was misschien een beetje lomp om erover te vragen :D

ik heb hier de eerste fotos van mijn ALLEREERST echte

zelfgemaakte case :D

ik zal ze hier neerzetten hij is nog niet HELEMAAL af hoor de voeding ligt er nog naast enzo maar hij draait wel al :D het is ook niet mijn uiteindelijke model denk ik ik gah vandeweek opnieuw beginnen met preciesie werk :D

dat is 1
attachment.php

sorry kan maar 1 foto per bericht plaatsen dus moet er wel 3 dat was daarnet ook de rede dat ik er 3 plaatste...

Bijlagen

• picture 17[1].jpg
    picture 17[1].jpg
    20,2 KB · Weergaven: 151
nummertje 2
attachment.php

Bijlagen

• picture 18[1].jpg
    picture 18[1].jpg
    16,8 KB · Weergaven: 145
en de laatste nr 3
attachment.php

dat is wel mooi geworden he :D die achterkant :D ben ik eruhg trots op hoor :D

Bijlagen

• picture 19[1].jpg
    picture 19[1].jpg
    20,3 KB · Weergaven: 140
men neemt een kratje heineken,
drinkt het leeg

men neemt een moederbord + CPU 1,5Ghz
een Geforce4 MX420
en een 300WATT voeding

en ge hebt een peecee :D

LOOOOOOOOOOOOOOOOL

aangepast!

als mijn kratje af is word het het MOOISTE kratje wat er is dit is nog maar een prototype :D

ik gah binnenkort opnieuw beginnen (als ik geld heb)

dan word het toch nog een dure kast deze koste in totaal 22,50 2,50 statiegeld 20,00 voeding :D

me nieuwe komt oa in (blacklight) (plexiglas window) (houten deksel :D) etc. etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan