.big bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbyboy

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Bij een erg leuk spel van mij heb ik 3 .big bestanden music.big, data.big, movies.big na wat zoeken heb ik begrepen dat dat gecomprimeerde bestanden zijn, maar hoe kan ik die uitpakken?

MVG, Robbyboy

Ik heb een programmaatje gevonden alleen dan krijg ik dit:
FinalBIG.jpg

he hoi.

die big. bestanden zijn er ook bij HP GOF
ik heb daar toen zelf mega lang mee lopen stoeien.

deze big bestanden kun je alleen zelf niets mee. die zijn vaak te groot om te lezen. bvb in kladblok. en dat wat je laat zien is finalbig dat is een editor.
heb je ook niets aan. zijn deze drie de enige bestanden die je mee hebt gekregen.
want je hebt ook nog een paar stukjes nodig die de nodige info uit die big. bestanden kan halen. bovendien zijn het soort gecomprimeerde mappen volgestouwd met info.

ik download hem even... en zal eens mee kijken ;)

Als je alleen maar de .big bestanden hebt, kun je daar niets mee.... Als je de complete demo hebt [of de complete versie], klik je op de autorun [of setup] en dan worden de .big bestanden door de ingebouwde tool uitgepakt........ en op hun juiste plek gezet.

hoi gezien ik nu op mijn werk ben en aanzienlijk minder rechten heb.

kan het niet installen.

maar ik ontvang .exe bestand. jij ook en krijg je die big bestanden na de install of download je ze zo.

anders probeer deze te downloaden.

ik heb de game gedownload en daarna ging hij iets automatisch uitpakken en daarna starte hij de installer op

OK, dan zal het wel gaan werken.....
Spel valt, vooral in het begin, erg tegen... heel veel geklets, weinig actie... graphics zijn wel redelijk.....

:thumb: dan kan je veronderstellen dat je instal niet goed gegaan is.
zodra de instal volledig klaar is zou je toch een run bestandje krijgen

je weet wel zo'n bestandje waar je dubbel op klit om iets te open...

ik kan het spel enzo allemaal wel spelen, maar ik wil die muziek en filmpjes wel eens horen/znie

oke ja nog maals ik heb net niet geinstalleerd ik heb nu even geen bevoegdheden op deze pc... maar ik ben benieuwd.
een demo zou toch alle kwali****** moet promoten dus ja met geluid lijkt leuker

:cool: :eek: :thumb: :shocked:

even om misverstandfen te voorkomen, Ik kan het spel PERFECT spelen met geluid video's optimale graphics. Ik wil de muziek alleen apart in bijvoorbeeld mp3 bestandjes hebben.

(off-topic) Als je de demo opstart moet je even de schermresolutie in het menu Video op 1024x768 en je kan hem maar 5 minuten spelen, maar als je de normale .exe verwijdert en deze: http://rapidshare.com/files/39268950/hp_demo.rar.html erin zet kan je hem oneindig lang spelen.

ik als een mega groot fan van harry potter zou het als volgt doen

eer aan me zlef houden, en het spel afwachten en kopen.
deel 4 was mooi, maar reatief simpel.
ik verwacht veel meer van deel 5

koopuh :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb het spel GEKOCHT )ben ook Groot HP fan) En hij werkt prima is echt een ve spel. maar ik wil de muziek geoon apart hebben.

oke ik snap nu je vraag beter ;)
je had al die tijd de muziek data uit die big bestanden willen halen....

even denken....:confused:

Moeilijk klusje.... want die muziek files zijn geen .mp3 maar .fda....
Je moet een Delphy extractor gebruiken om dat .big bestand uit elkaar te "rukken"....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan