Big trouble

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik start XP op, blauw scherm met foutcode (0-en en X-en) ook VM doet het niet, ik wilde over een week formatteren dus dit wordt tamelijk vervroegd...

Maargoed, zal allemaal wel. Ik heb hele belangrijke mails in mn Outlook staan en Outlook Express. Hoe moet ik deze backuppen en zorgen dat ik ze straks weer kan lezen???

FAT? Booten vanaf diskette en op diskette veilig stellen.
NTFS? Booten vanaf diskette met daarop NTFS2DOS.EXE (ook wel NTFSDOS.EXE) en dat programma starten vanaf diskette, dan bestanden veiligstellen.

Het is NTFS, en ik zit nu in Windows 2003 dus ik heb toegang tot de bestanden. Ik weet niet welke bestanden ik moet hebben.

Outlook maakt wel automatisch backups aan en dat is nu een Outlook backup.pst van 239 MB. Maar geen idee hoe ik dit zou moeten importeren, of het wel kan. En OE nog...

Hoeveel MB vrij heb je nodig om een CD te branden, weet iemand dat? Ik zit vrij krap momenteel.

attachment.php

En momenteel heb ik 16 KB vrij...

Bijlagen

• probleempje.jpg
    probleempje.jpg
    74,4 KB · Weergaven: 95
Probeer het gewoon eens. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Je wilt formatteren hierna?

Gooi dan wat programma's etc van je HD om zo ruimte te creeren

Ik ga mijn C:\ formatteren, D:\ niet. Ik heb nu mijn wisselbestand van D:\ naar C:\ verplaatst en heb nu 750 MB vrij, dat is wel te doen.

Nu de OE bestanden nog :).

OE is ge-backupped, OXP ook :D.

TJAKKA :D

:o srry :p.

Ff iets anders, na het formatteren ga ik weer installeren. Nu zijn er een paar puntjes waarvan ik me afvraag hoe verstandig het is:

SP I
NAV 2003
NUT 2003
NSW 2003
Ghost 2003
GoBack (Roxio)
ZAP 4.0

----------

Ik kan kiezen welke ik installeer, welke raden jullie me aan:

Windows 95
Windows 98 SE
Windows 2000 Pro
Windows XP Home
Windows XP Pro
Windows 2003 Enterprise

Win95 natuurlijk, lekker instabiel, weinig drivers voor te krijgen, geen support meer van M$, IE 6.0 werkt er niet op enz..

Kom op, die keus kun je zelf wel maken.

Het is toch erg dat je zelf geen beslissing kunt nemen. Je wilt dus dat wij je gaan vertellen wat jij op je pc moet draaien?

Geplaatst door Tiborv
Win95 natuurlijk, lekker instabiel, weinig drivers voor te krijgen, geen support meer van M$, IE 6.0 werkt er niet op enz..

Kom op, die keus kun je zelf wel maken.

Kon dat jullie tips hadden ;).

Geplaatst door m@rio
Het is toch erg dat je zelf geen beslissing kunt nemen. Je wilt dus dat wij je gaan vertellen wat jij op je pc moet draaien?

Jah, maar zoals je weet is het in de andere topic opgelost (min of meer ;))

Thx iedereen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan