Plotinus
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 mrt 2007
Mijn oude 90+schoonvader belt keer op keer op over een probleem met Thunderbird. Hij opent namelijk steeds nieuwe e-mails zonder ze te sluiten. Zijn hele werkbalk komt daarmee propvol te staan, opstarten gaat steeds trager en hij ziet zijn inbox (en daarmee nieuwe e-mails) niet meer. Uitleggen dat hij zijn mails moet sluiten blijft helaas niet meer hangen.
Vraag is nu: kan ik Thunderbird zo instellen, dat bij afsluiten (of opstarten) alle openstaande e-mails worden gesloten? Of is er een andere instelling mogelijk zodat hij in ieder geval zijn inbox niet verliest; bijvoorbeeld maximaal tien e-mails gelijktijdig open en bij openen elfde een bericht dat mails gesloten moeten worden?
Vraag is nu: kan ik Thunderbird zo instellen, dat bij afsluiten (of opstarten) alle openstaande e-mails worden gesloten? Of is er een andere instelling mogelijk zodat hij in ieder geval zijn inbox niet verliest; bijvoorbeeld maximaal tien e-mails gelijktijdig open en bij openen elfde een bericht dat mails gesloten moeten worden?