Bij alinearegel zit een lijntje voor zie printscrn

Status
Niet open voor verdere reacties.

jucuinda

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
hallo,

Wat is mij helpmij toch ideaal voor al je vragen :thumb:!
Iemand vroeg aan mij iets over word. ik ben helemaal niet zo'n word expert dus daarom vraag ik aan jullie raad.
Bij dit word document (zie printscreen) staat voor de alinea een lijntje voor de regel bij het afdrukken wordt dit ook zichbaar en dat wilt hij niet.
Hoe kan dit verholpen worden?!

Thnx Groetjes Jucuinda

waarom voegt hij mijn printscreen niet meer terwijl ik die wel heb toegevoegd

Is ie kleiner dan de max van 102 Kb? En heeft ie de juiste extentie: jpg, gif, zip, bmp etc.?

Helpmij is idd goed voor al je zorgen, Jucuinda, want nu blijven we zeuren:Net als Verhoog zegt, sla je printscreen op als een jpeg of gif bestand, want de paint extensie (*.bmp) is te groot.
@Cisco18: wie of wat is klaas?
biggrin.gif

Geplaatst door hendricus
Helpmij is idd goed voor al je zorgen, Jucuinda, want nu blijven we zeuren:Net als Verhoog zegt, sla je printscreen op als een jpeg of gif bestand, want de paint extensie (*.bmp) is te groot.
@Cisco18: wie of wat is klaas?
biggrin.gif
Thnx voor je toelichting :D maar ik heb het nu al op internet gezet

En dat klaas dat is mijn ook onduidelijk wat het is

Een paar vragen: komt dit lijntje vaker voor? Is dit artikel opgemaakt in een "normaal" slabloon (template)?
Zo ja, dan kan je kennis het normal.dot bestandje 't best even verwijderen. Bij opstarten maakt Micro$ dan automatisch weer een nieuwe normal.dot. Zo kun je zien of dit lijntje er nog is.
Bij >opmaak< zie ik zo gauw dit lijntje niet staan...

Ik kan dat document niet zomaar verwijderen.
Dit document is een standaard van het bedrijf waar ik momenteel werk!

Dit is de eerste geval bij word dat dit lijntje ervoor staat

Ik kan dat document niet zomaar verwijderen.
Dit document is een standaard van het bedrijf waar ik momenteel werk!

Dit is de eerste geval bij word dat dit lijntje ervoor staat

Als je normal.dot vervangt blijven je documenten intact, alleen de opmaak kan eventueel veranderen. Als dit de eerste keer is dat dit verschijnsel zich voordoet heeft of iemand aan de opmaak gezeten ofwel er is een "vuiltje" in word geslopen.
Als de opmaak standaard is voor het bedrijf moet de oplossing ook daar (in die opmaak) liggen.
confused.gif

Geplaatst door hendricus
@Cisco18: wie of wat is klaas?[/B][/QUOTE]
tis iig geval nog te vroeg voor Sinter-Klaas :D

En vwb je lijntje: zou het een onderdeel kunnen zijn van Opmaak -> kaders/randen (heet borders&shading in Engelse versie), 4e optie van boven

Selecteer de alinea, kies de optie en kies daarna voor "geen kaders en randen". Misschien dat het helpt.

Geplaatst door verhoog

Selecteer de alinea, kies de optie en kies daarna voor "geen kaders en randen". Misschien dat het helpt.

Dit is het dus niet.
Ik ben nu op het lijntje gaan staan. en dan geeft hij een balkje aan dat je het kan verplaatsen
Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan word :mad:
Ik zoek gewoon verder!!

Ieder geval bedankt voor jullie hulp

Als je het kunt verplaatsen, kun je het dan ook wijzigen/verwijderen of selecteren? Misschien dat dat je iets nader tot de herkomst van je lijntje brengt. En geen hekel krijgen aan Word---helpt niks
smile.gif

het probleem is al opgelost door de persoon zelf
wat de oplossing is weet ik echt niet
Er is net tegen mij gezegt dat het gelukt is.
Ieder geval bedankt :thumb:

Greetz Jucuinda

Ben wel benieuwd wat het nou was. Is dat nog te achterhalen??

Was het niet een handmatig getekend lijntje, dat je bij aanklikken gewoon kan verplaatsen én verwijderen?

Dit blijft voor mij ook een raadsel
ik zal zo wel eens bellen waar het nou aan lag
Maar ik denk dat gewoon aan de border lag

idd geval het lag niet aan dat het lijntje zelf getekend was

Ik heb het na gebelt het lag ook inderdaad aan de border.
Hij had wat gedaan en nu is het weg
maar hij kon niet duidelijk uitleggen wat hij had gedaan.

Vreemd!!:confused:
Maar goed het is opgelost en ik kan weer verder gaan met wat anders

Thnx :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan